# #

17 Σεπ 2011

Τα εδωσε ολα ο...Σαμαρας !!!!


....Και τι ειπε.......Οτι ελεγε κι ο συμμαθητης του ο γιωργακης προεκλογικα!!!
Οτι ελεγε και ο "φιλος" του ο κωστακης πριν εκλεγει......
Τα ιδια λοιπον κι ο αντωνακης ....
ΘΑ...ΘΑ...ΘΑ...ΘΑ...ΘΑ...
το κοινο τους στοιχειο ???
Ολοι κανανε ακριβως το αντιθετο...

Γνωριζουν ποιο ειναι το σωστο...και το λενε !!!
Γιατι κανουνε το ακριβως αντιθετο ???

ΓΙΑΤΙ???

Εχουν, λοιπον , κι ειναι πασιφανες, την ιδια πολιτικη, το ιδιο σκοπο ...
Το σχεδιο ειναι παλιο και το δουλευουν καλα...
Θελουν να ξεπουλησουν την Ελλαδα και τους Ελληνες και , μαλλον , πληρωνονται πολυ καλα γι αυτο...

Αστα Αντωνακη μου...αστα καλυτερα....
Το χουμε μαθει το παραμυθι σας....
Δεν μασαμε αλλο!!!

Ειμαστε μαλακες που σας ψηφιζουμε τοσα χρονια ...
Το ξερουμε...το καταλαβαμε , αν και πολυ αργα....

ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ


3 σχόλια:

  1. MΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΚΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΣΚΑΡΤΟ
    ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣ ΑΝΤΩΝΑΚΗ
    ΩΣ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
    Α Ν Τ Ω Ν Η Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 12.18
    ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ!!!!
    ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΙς ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΜΠΑΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ!!!!!!
    ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΑΠΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!!!!!!!!
    ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝ,ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ 2 ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ Δ Ι Ε Λ Υ Σ Α Ν
    ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ,ΕΙΝΑΙ Α Ν Θ Ε Λ Λ Η Ν Α Σ
    ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΣΤΗ ΝΔΟΥΛΑ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΑΣ,ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ
    ΠΟΥ ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΑΝΗΚΑΜΕ Π Ο Τ Ε ΣΤΑ ΒΡΩΜΟΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΆΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ
    ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑ ΜΑΛΑΚΑ
    ΚΙ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ
    ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΡΙΘΕΙ ΟΛΙΓΟΣ
    ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΦΗΝΩ ΕΣΕΝΑ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ
    ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ
    ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
    ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ
    ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
    ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ;
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΠΙΣΗΣ
    ΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ Η ΟΧΙ
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
    ΤΟ'ΠΙΑΣΕΣ;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.