# #

17 Σεπ 2011

κ. βουλευτή, σού 'ρχομαι



Αγαπητέ κύριε βουλευτή, ξέρετε πως είμαι ανεπάγγελτος και ζώ με  φιλοδωρήματα, διανέμοντας "χαρτομάντηλα", με την επωνυμία "(ξέρετε πώς)".
Επίσης, θέλω να ξέρετε πως τον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ, με δανεικά και αγύριστα φίλων, κατάφερα να πληρώσω.
         Σήμερα το πρωί, έλαβα, όπως εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι, το "εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών τέλους επιτηδεύματος" ν.3986/2011 και καλούμαι να πληρώσω ένα ποσό που δεν έχω, έως τις 30/9/2011. Με φορολογείτε  για τους έξι μήνες που άντεξε ανοιχτή η τελευταία μου αποτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα, το 2009.
 Όπως γνωρίζετε και δημόσια έχω δηλώσει, η δραστηριότητα αυτή έκλεισε, εξ αιτίας της εμφάνισης των "ρυθμίσεων" του μνημονίου, που ψηφίσατε εσείς, οι σοσιαληστές, (συγνώμη για τα "ορθογραφικά" λάθη) και εξ αιτίας της  οριστικής αδυναμίας μου να ανταποκριθώ σε ασφαλιστικές εισφορές, φόρους, χαράτσια, τεκμήρια  κλπ.
      Προσπάθησα να ζήσω, κάνοντας μελέτες για κοινοτικά προγράμματα μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, αλλά αυτές η φίλη,  κ. Λούκα Κατσέλη, τα παρέδωσε στις τράπεζες, οι οποίες , με περισσή και "θεμελιώδη" διαφάνεια έγιναν "πολλά σε ένα": Μελετητές, παραλήπτες, αξιολογητές, ελεγκτές και διαχειριστές. Πού να μείνει χώρος για τους ...
(βάλτε όποιο χαρακτηρισμό θέλετε)
Αυτή τη στιγμή είμαι σε διαδικασία κατάθεσης πινακίδων ενός αυτοκινήτου, που το καταντήσατε "χρυσοφόρο φορολογητέα ύπαρξη", ψηφίζοντας τον "εφαρμοστικό νόμο" και ήδη κυκλοφορώ και ανεβοκατεβαίνω στο χωριό μου, με ποδήλατο. (Με κατεβάζει στον κατήφορο των 5 χλμ και το ανεβάζω στον ανήφορο). Καμιά φορά, με λυπούνται κάποιοι οδηγοί και το φορτώνουν στο χώρο αποσκευών τους κι εμένα στη θέση του συνοδηγού.
Και μου ζητάς να πληρώσω τι και γιατί;
Αγαπητέ κύριε βουλευτή, να συνεισφέρετε. Θα σας φέρω το λογαριασμό στο γραφείο σας.
Κι αν θέλετε, μη τον πληρώσετε.
-----------------------------------------
Τώρα, σκέφτομαι πως θα αναγκαστώ να κόψω το ηλεκτρικό ρεύμα, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ιουνίου του κ. Βενιζέλου, είναι "θεμελιώδες κοινωνικό αγαθό" και δεν πρέπει να επιβαρύνεται και σύμφωνα με τις δηλώσεις του ίδιου, τον Σεπτέμβρη, είναι "κοινωνικά δίκαιο να επιβαρυνθεί". Πώς θα βγάλω το χειμώνα που έρχεται; Το κρύο, ίσως το αντέξω. Τα τρόφιμα που χρειάζονται ψυγείο τι θα τα κάμω; Να τα κρεμάω στο παράθυρο;
Σκέφτομαι να σας στείλω και τον επόμενο λογαριασμό της ΔΕΗ. Τι λέτε γι' αυτό;


Με εκτίμηση ,
"ξέρετε ποιος"

(στην εικόνα, ο Δον ΨΥΧΩΤΗΣ. "ο λύκος και το πρόβατο, δύο σε ένα". Εγώ και να ουρλιάξω, τι θα προκύψει; )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.