
Πληθαίνουν οι ενδείξεις και αυξάνονται καθημερινά οι ενστάσεις αλλά και οι καταγγελίες για τον τρόπο διαχείρισης από την κυβέρνηση του διαφημιστικού μέρους της μεγάλης επικοινωνιακής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» και στην συνέχεια το δεύτερο μέρος της, «Μένουμε Ασφαλείς».
Τα ζητήματα που τίθενται και απαιτούν εξηγήσεις από τους αρμοδίους διαχειριστές του συνολικού πακέτου και που παραπέμπουν ενδεχομένως στις πολιτικές διαστάσεις της υπόθεσης είναι, το κατά πόσο η διαχείριση των κονδυλίων για τις δύο καμπάνιες πραγματοποιήθηκαν με τους κανόνες της διαφάνειας καθώς και με τους αυτονόητους κανόνες δίκαιης κατανομής των πόρων στα ΜΜΕ που είναι και οι εκτελεστές του επικοινωνιακού εγχειρήματος.
Μετά την υπόθεση των Vouchers και την πασίδηλη όσο και εξόφθαλμη παραβίαση όλων των κανόνων σωστής διαχείρισης ενός πακέτου στήριξης (ΕΣΠΑ) που απευθυνόταν στο επιστημονικό δυναμικό της κοινωνίας, το λεγόμενο «Επιτελικό Κράτος» που τόσο διαφημίστηκε στην αρχή της θητείας αυτής της κυβέρνησης, αναγκάστηκε να ...