# #

14 Νοε 2013

Το στήσιμο των τηλεφωνικών ερευνών από την κυβερνητική RASS

Με πήραν τηλέφωνο σήμερα για να μου κάνουν ερωτήσεις πολιτικού περιεχομένου. Δέχτηκα να απαντήσω.
Ξεκινήσαμε από την πρόταση μομφής – και ποιος κέρδισε τις εντυπώσεις – και αν έκανε καλά – και πώς πρέπει να διαπραγματευτεί η κυβέρνηση με την Τρόικα – και τι πρέπει να γίνει με το ΠΑΣΟΚ – και τι πρέπει να κάνει η κυβέρνηση με την Χ.Α. – και εμπιστεύεστε περισσότερο την δικαιοσύνη μετά τις εξελίξεις με τη Χ.Α. – και ένα 12λεπτο ακόμα με κλασικές ανόητες ερωτήσεις της επικαιρότητας…
Κάποια στιγμή, μου έκανε την ερώτηση «αν υπάρξει τελικά απαίτηση από την Τρόικα για να παρθούν νέα μέτρα, από πού πιστεύετε ότι θα πρέπει να αντληθούν τα έσοδα αυτά;» και είμαι έτοιμος να δώσω την απάντηση που έχω στο μυαλό μου πριν καν μου δοθούν οι πολλαπλές επιλογές απαντήσεων.
Καθώς όμως η.. ευγένεια είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μου (όταν δεν έχω νεύρα), αφήνω την κυρία να κάνει τη δουλειά της όπως εκείνη ξέρει και μου δίνει μία μία τις παρακάτω επιλογές: α) διαρθρωτικές αλλαγές, β) απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, γ) αυξήσεις έμμεσων φόρων, δ) αύξηση φόρων στα ακίνητα, ε) κάτι άλλες μαλακίες που δεν θυμάμαι και … τέλος!
«Συγνώμη, την πιο προφανή απάντηση από όλες γιατί δεν την έχετε;», ρώτησα ο αφελής…»Δηλαδή ποια, κύριε;, απαντάει η κυρία. «Μήπως, λέω μήπως, θα έπρεπε να μπορεί ο πολίτης να απαντήσει ότι η μεγάλη φοροδιαφυγή από φυσικά πρόσωπα και από εταιρείες είναι μία τεράστια πηγή εσόδων η οποία δεν έχει αποδώσει σχεδόν τίποτα ενώ θα έπρεπε να είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων», ρωτάω και εισπράττω μία αφωνία μέχρι να λάβω την απάντηση «Δεν υπάρχει τέτοια επιλογή, πρέπει να απαντήσετε κάτι από αυτά που σας υπέδειξα». Τότε ήταν που της εξήγησα τι όμορφα που κατευθύνουν τις δήθεν σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης με τέτοιου είδους παραπλανητικές απαντήσεις – παγίδες.
Ο χαβαλές συνεχίστηκε όταν μετά το πέρας της έρευνας, αναζήτησα το τηλέφωνο της εταιρείας στο ιντερνέτ, τηλεφώνησα για να διαμαρτυρηθώ και εκεί στον συντονιστή της έρευνας.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η πρώτη κυρία που απάντησε στο τηλεφωνικό κέντρο μού είπε ότι εκείνη η κατάλληλη για να κάνω τα παράπονά μου.
Μου θύμισε την Ελληνοφρένεια και τον Αποστόλη που όποτε παίρνει κάποιος κατά λάθος την ώρα της εκπομπής και ζητάει να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο διαφημιστικού ή δημοσιογραφικού ή ή ή, μιλάει πάντα με τον Αποστόλη.
Η στελεχάρα της RASS λοιπόν, τι μου απαντάει ρε παιδιά, αν είναι δυνατόν: ναι, κύριε, το ξέρουμε ότι αυτή είναι μία ενδεχόμενη απάντηση αλλά δεν την βάζουμε γιατί όλοι τότε αυτό θα απαντούσαν!!!!!!!!!!!!
Εντάξει, ήθελα να βάλω τα γέλια αλλά πιο πολύ συγχύστηκα και το λήξαμε εκεί…
Οκ, καλή η προσπάθεια να ξεχάσουμε όσο γίνεται ότι υπάρχει μία τεράστια φοροδιαφυγή που δεν την αγγίζει κανείς γιατί είναι η Ιερή μας Αγελάδα αλλά όλοι στο κόλπο, ρε γαμώτο;

Οκ, καλή η προσπάθεια να επιβάλουμε στους πολίτες αυτό που σε άλλες εποχές ούτε που θα τολμούσαμε να σκεφτούμε αλλά τόσο ξεδιάντροποι;
Ναι, τόσο. Κι εμείς άλλο τόσο που τους ανεχόμαστε. Ακόμα.

Αντώνης

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ!!!
    ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.