# #

15 Νοε 2013

Άδωνις προς γιατρό: Είσαι ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δεν δικαιούσαι να ομιλείς

Στην εκπομπή του Γ. Τράγκα ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε με απαξιωτικό ύφος να αποφύγει ερώτηση για την κατάσταση της Υγείας.

Παναγιώτης Παπανικολάου Νευροχειρουργός: «Το κράτος μού έχει απλήρωτες εφημερίες από την πρώτη Ιανουαρίου του 2012».

Αδωνις Γεωργιάδης (υπουργός Παιδείας): «Ξέρεις πόσοι δουλεύουν, στην Ελλάδα σε ιδιωτικές επιχειρήσεις απλήρωτοι;»

Π. Π «Πόσοι είναι στην «λίστα του θανάτου» βρίσκονται διασωληνωμένοι περιμένοντας κρεβάτι την εντατική;».

Α. Γ: «Δεν γνωρίζω»

Π. Π: «Προσωπικά εσείς είστε υπεύθυνος στους πέντε μήνες που είστε υπουργός για 1000 θανάτους συνανθρώπων μας».

Α. Γ.: «Το γεγονός ότι είστε ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν...
σας επιτρέπει να με υβρίζετε. Επειδή εσείς είστε ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν σημαίνει ότι σας επιτρέπεται να βρίσετε εμένα».

Π. Π. «Εγώ είμαι ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Τιμή μου και καμάρι μου. Είμαι σταθερός στις απόψεις μου. Δεν πάω όπου φυσάει ο άνεμος. Κωλοτούμπας δεν είμαι».


πηγή: thepressproject.gr


RAMNOUSIA 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.