# #

15 Οκτ 2013

Aνεκδοτάκι.................!!!!!!!!!!!!!!!


















Ρωτάει ο γιος τον πατέρα…
- Πατέρα τι θα πει π..στης;
- Χμμ.. Κάτσε παιδί μου να σου πω. Θυμάσαι πριν από πέντε χρόνια που έλειπα σε ταξίδι για ένα εξάμηνο; Ε! λοιπόν σου είχα πει ψέματα. Στη φυλακή ήμουνα για χρέη. Οι φυλακές που λες παιδί μου χωρίζονται σε αντρικές και γυναικείες. Στις αντρικές λοιπόν που πήγα εγώ όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχουν γυναίκες και το ρόλο της γυναίκας τον αναλαμβάνουν όλοι …εκ περιτροπής.
Ήμουνα που λες στο ίδιο κελί με ένα παλικάρι 2 μέτρα από την Κρήτη, 150 κιλάάνθρωπος με μια παχιά γενειάδα και καλογυμνασμένος. Την πρώτη εβδομάδα ρίξαμε το κέρμα και ...
μου έτυχε εμένα να κάνω τη γυναίκα. Έσφιξα τα δόντια και έκανα υπομονή… 

Τη δεύτερη εβδομάδα ρίξαμε πάλι το κέρμα και πάλι μου έτυχε να κάνω εγώ τη γυναίκα. Έκανα κουράγιο και το άντεξα…
Την τρίτη εβδομάδα πάλι τα ίδια. Πάλι εμένα μου έλαχε ο κλήρος. Πονούσα αφόρητα αλλά δεν μπορούσα να κάνω και αλλιώς. Μάζεψα όση δύναμη μου είχε απομείνει και άντεξα και πάλι το μαρτύριο…
Την τέταρτη εβδομάδα όμως ρίξαμε το κέρμα και έτυχε του Κρητικού να κάνει τη γυναίκα. Άντε του λέω η σειρά σου…
- ‘Ιντα μου λες ωρέ κουζουλέ; Εγώ δυο μέτρα παλικάρι με δυο πήχες μουστάκια να κάνω τη γυναίκα; Κουζουλάθηκες ωρέ;
- Ε! αυτός παιδάκι μου είναι π..στης!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.