# #

27 Αυγ 2010

Ρεζίλι ο Σκοπιανός Πρόεδρος Ιβάνοφ – Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου απειλεί να τον σύρει στα δικαστήρια για ψευδή δήλωση!

“Δεν του έχω μιλήσει και δεν μπορεί να αναφέρει το όνομα μου. Εαν δεν ανακαλέσει την δήλωση, θα τα πούμε στο δικαστήριο. Δεν έχει σημασία σε ποιό κράτος είναι Πρόεδρος, δεν επιτρέπω σε κανένα να συκοφαντεί το όνομα μου για προσωπικό ή πολιτικό συμφέρον. “ Εξαιρετικά αρνητική τροπή παίρνει για τον Σκοπιανό πρόεδρο...
το θέμα με πρόσφατη δήλωση του που ενέπλεκε το όνομα της Ντόρις Πακ, Μέλους του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Σκοπιανού Kanal 5, η Γερμανίδα πολιτικός όχι μόνο διέψευσε κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του Σκοπιανού Προέδρου αλλά απειλεί να τον σύρει στα δικαστήρια αν δεν…
ανακαλέσει.
“Δεν έχω ποτέ γνωρίσει τον πρόεδρο Ιβάνοφ και δεν έχω ποτέ συζητήσει οτιδήποτε για να δεχτεί μια πρόταση διαπραγματεύσεων για την είσοδο της χώρας σε ΝΑΤΟ/ΕΕ με το προσωρινό προσωνύμιο FYROM,” δήλωσε η Ντόρις Πακ, “αδειάζοντας” ουσιαστικά τον Σκοπιανό Πρόεδρο. Η Γερμανίδα πολιτικός απείλησε να πάει τον Ιβάνοφ στα δικαστήρια εάν δεν ανακαλέσει τον ισχυρισμό του.
“Έχω ήδη ζητήσει να ανακαλέσει την δήλωση, γιατί απλά δεν έχω πει τίποτα τέτοιο. Δεν του έχω μιλήσει και δεν μπορεί να αναφέρει το όνομα μου. Εαν δεν ανακαλέσει την δήλωση, θα τα πούμε στο δικαστήριο. Δεν έχει σημασία σε ποιό κράτος είναι Πρόεδρος, δεν επιτρέπω σε κανένα να συκοφαντεί το όνομα μου για προσωπικό ή πολιτικό συμφέρον,” ανάφερε το Μέλος του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Κανάλι 5 των Σκοπίων.
Ο Ιβάνοφ είχε πρόσφατα αναφέρει σε μια συνέντευξη τύπου ότι η χώρα είναι σε μεγάλη πίεση για την λύση του ζητήματος της ονομασίας. Σαν μια χαμένη ευκαιρία, ανάφερε σχετικά την πληροφορία που υποτίθεται πήρε από την Ντόρις Πακ, ότι η χώρα θα μπορούσε να είχε τελειώσει το ζήτημα.                                                                                                  ...http://hellenicspace.wordpress.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.