# #

24 Αυγ 2010

Σ' ευχαριστώ πολύ πρωθυπουργέ μου...


Η καλύτερη ...δίαιτα






Από την Ρούλα Τάκη
Σ' ευχαριστώ πολύ πρωθυπουργέ μου...
Αγαπητέ μου Πρωθυπουργέ,
Την τελευταία χρονιά με έχεις κάνει πολύ ευτυχισμένη. Πάντα ήμουν μια παχουλή κυρία, όμως μετά από όλα αυτά τα μέτρα που πήρες, μετά το κόψιμο των μισθών μας, κατάφερα επιτέλους και αδυνάτισα. ΄Εχασα 20 κιλά. Κόπηκε το κρέας, πλέον τρώμε μόνο μία φορά την εβδομάδα. Τέρμα...
τα πολλά ψωμιά, τα γλυκά, τέρμα οι βραδυνές πίτσες. ΄Ενα γιαουρτάκι είναι αρκετό. Κάνει και καλό στην υγεία. Για να μην καίμε.... .. και πολύ ρεύμα μαγειρεύω πλέον μία φορά και περνάμε δύο και τρεις ημέρες. Τέρμα πια φαγητό στα σκουπίδια. Και τώρα το γυρίσαμε και στην μεσογειακή διατροφή, όσπρια, χορταράκια που τα μαζεύουμε και μόνοι μας και κάνουμε και την γυμναστικούλα μας, δωρεάν παρακαλώ. Σιγά και που τρώγαμε τι καταλαβαίναμε δηλαδή, άσε πια την χοληστερίνη που ήταν και... επικίνδυνη για την ηλικία μας. Αντί να παίρνω το αυτοκίνητο για να πάω στην δουλειά παίρνω το λεωφορείο και το μετρό, δεν φτάνουν βλέπεις για βενζίνη κάθε μέρα. Για να σου δώσω Πρωθυπουργέ μου να καταλάβεις, από την χαρά μου την ονόμασα δίαιτα ΓΑΠ. Δηλαδή, Γρήγορη, Αποτελεσματική, Παντοτινή. ΄Εγινα άλλος άνθρωπος, μου κάνουν τα ρούχα μου που δεν μου έμπαιναν εδώ και 20 χρόνια. Και όλο λέω στον άντρα μου, βρε μπας και έχει δίκιο ο Γιωργάκης και τόσα χρόνια δεν ξέραμε τι χάναμε και σκορπάγαμε τα λεφτά μας τζάμπα και χοντραίναμε και μετά πληρώναμε διαιτολόγους και γυμναστήρια. Ενώ με την δίαιτα ΓΑΠ και αδυνατίσαμε και θα είναι για πάντα. Ευχαριστώ πολύ Πρωθυπουργέ μου που με βοήθησες να καταλάβω πόσο λάθος σκεφτόμουνα και επιτέλους αδυνάτισα, χωρίς να χαλάσω ούτε ένα ευρώ. .. .....                                                ...
http://dunamitis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.