# #

8 Οκτ 2011

Η αυριανη Ελλαδα δυο χοντρων και ενος ηλιθιου Τιραμολα






4 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΙΡΩΝΙΚΑ
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΤΟ ΔΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟΙ;
    ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗΣ
    ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑ
    ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ;
    ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ;
    ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
    ΑΛΛΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ
    ΑΛΛΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ
    ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ
    ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΧΙ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΟΙ
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ
    ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΗΝ ΚΑΛΛΙΓΡΑΜΜΗ
    ΚΑΙ ΝΥΝ "ΧΟΝΤΡΗ"
    ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΕΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φυσικα και εν εννοω την σωματικη διαπλαση του καθενος, εξαλλου κι εγω τα χω τα κιλακια μου...Τα χω μ αυτους τους δυο για αυτα που λενε κατα καιρους για τους εργαζομενους και με τον γιωργακη(ο οποιος ειναι στυλακι)...Οταν αναφερομαι στους χοντρους , αυτους, περισσοτερο εννοω το χοντρο τους ,λιπαρο μυαλο...και την μεταλλαγμενη τους συμπεριφορα...
    Επισης εννοω το πολυ χοντρο τους ...πορτοφολι!!!
    ειδικα οταν λεει ο Παγκαλος το γνωστο..."μαζι τα φαγαμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
    ΣΤΟ ΧΟΝΔΡΟ ...ΛΙΠΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΣΥΜΦΩΝΩ
    ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ
    ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΕΧΩ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΟΝΔΡΟ
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΥΤΑΝΕ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ
    ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΟΥ ΔΙΑΒΙΩΣΗ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ
    ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΤΡΩΩ ΕΛΑΧΙΣΤΑ
    ΤΑ ΚΙΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΑΓΗΤΟ
    ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
    ΔΕΝ ΤΡΩΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΟΝΤΡΟΙ ΠΟΛΥ
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να σαι καλα και συ...και γω ευχαριστω πολυ που με διαβαζεις, και θα επιθυμουσα να σχολιαζεις , ειδικα σε οτι δεν συμφωνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.