# #

12 Μαΐ 2010

"Ξέρετε πως η κρίση πλήττει και την δική μου οικογένεια;. Εγώ και ο σύζυγός μου, πολιτικοί και οι δύο, χάνουμε 25.000 ευρώ το χρόνο."


Ντροπή κα Κατσέλη!





Το άκουσα χθές το πρωί και δεν το πίστευα, ότι μπορεί να το είπε.
Καλεσμένη στην εκπομπή του Μέγκα Σαββατοκύριακο ήταν η υπουργός.
Σε ερώτηση των δημοσιογράφων και για την δεινή οικονομική που βρίσκεται ο ελληνικός λαός και πως θα μπορέσουν οι συνταξιούχοι να αντιμετωπίσουν την επιβίωσή τους τότε εκείνη δήλωσε με συντετριμμένο και συγκαταβατικό ύφος ότι δυσκολίες αντιμετωπίζει όλος ο ελληνικός λαός. Και με ερώτηση απαντά στους εμβρόντητους οικοδεσπότες της εκπομπής:
"Ξέρετε πως η κρίση πλήττει και την δική μου οικογένεια;. Εγώ και ο σύζυγός μου, πολιτικοί και οι δύο, χάνουμε 25.000 ευρώ το χρόνο."
Τι έσοδα έχετε κα Κατσέλη; 200.000 ευρώ;
Και πώς τολμάτε να συγκρίνεστε με τους φουκαράδες που θα είναι άνεργοι, συνταξιούχοι ή εργαζόμενοι των 500 ευρώ;
Έχετε ακούσει κάτι για ΤΣΙΠΑ;
ΝΤΡΟΠΗ!
Από τον Ακτιβιστή......http://anemos5.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.