# #

31 Δεκ 2011

Απίστευτες ευχές μαθητών για τη νέα χρονιά - Πόσο τα έχει επηρεάσει η κρίση!



  Εγινε ετσι,χωρις προγραμμα.Ηταν οι τελευταιες ωρες της Παρασκευης,κλειναμε για Χριστουγεννα και μαθημα ουτε σκεψη πως θα καταφερνα να γινει....

Τους ζητησα,ανωνυμα και με "πειραγμενο" τον γραφικο τους χαρακτηρα,να γραψουν σ ενα μικρο χαρτακι την πιο βαθια τους ευχη για την καινουργια χρονια. 

Γυρισα σπιτι με δυο γεματες σακουλες.Τις απλωσα στο τραπεζι το ιδιο μεσημερι καθως μασουλαγα κι αρχισα να διαβαζω.

Η πρωτη,η δευτερη,η τριτη...Και τις ξαναβαλα στις σακουλες.Αυτες δεν ηταν ευχες να τις διαβαζεις μασουλωντας.Τις τελειωσα αποψε.

Δυο τρεις για το κοριτσι η το αγορι των ονειρων τους,να τα φτιαξουν επιτελους η να ναι για παντα μαζι.

Μια να προκριθει ο Ευαγορας.

Μερικες για να αλλαξω τους χαμηλους βαθμους του πρωτου τριμηνου.Κι οι αλλες,ολες οι αλλες,ευχες- κραυγες παιδιων που αποτομα επαψαν να χουν παιδικες ευχες.

Εκρινα οτι σας αφορουν,κυρια Υπουργε,και τις δημοσιοποιω.

..................................................................................................................

"Θελω να κανω μια ευχη να πετηχει γιατι αυτο θελουνε ολοι εκτος απο τους πολιτικους.Θελω να βγουμε απο αυτο τον κλιο της χρεοκωποιας γιατι αν συνεχιστη αυτο εγω δε θα βρω δουλεια και να βγουμε απο την κρυση,αυτο θελω ολοψυχα."

"Η ευχη που θα κανω ειναι να εχει ολος ο κοσμος υγεια και να καταφερει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να βγει η Ελλαδα απο το χρεος."

"Η νεα χρονια θελω να μην υπαρχει αυτο το οικονομικο προβλημα και η ανεργεια στην οικογενεια μου με αποτελεσμα να ειναι ολοι χαρουμενοι."

"Να σωθει η Ελλαδα."

"Να πανε ολα καλα ΜΟΝΟ για τους ΚΑΛΟΥΣ ανθρωπους που ειναι ανεργοι."

'Να ξεπερασουμε την κριση και να ζουμε οπως μας αξιζει."

"Να ξαναγινουν χαρουμενοι οι ανθρωποι."

"Θελω να μην υπαρχει αλλη φτωχεια."

'Θελω να βγει η ομορφη χωρα μας"Ελλαδαρα μου",απο την κριση και να προοδευσει.Επισης να μεινουν οι γονεις μου στη δουλεια."

"Ευχομαι η χωρα μου να βγει απο αυτη την κατασταση και ο πατερας μου να βρει δουλεια."

"Να φυγω και να παω στην Αμερικη."

"Να αλλλαξει η κατασταση για να μπορουμε ξανα κι εμεις η νεοι να ελπιζουμε."

'Να αντεξει ολος ο κοσμος και περισσοτερο η οικογενεια μου αυτες τις δυσκολες μερες που θα ερθουν στην Ελλαδα με τον καινουργιο χρονο.Ευχομαι τα πραγματα να αλλαξουν και να μη μεινουμε στο δρομο."

¨Θελω να φυγει η οικονομικη κριση και να υπαρχει δουλεια."

"Ευχομαι το 2012 να ειναι ευτυχησμενο χρονο και να γινουν ολα καλα και να γυρισουν ολοι στις δουλιες και να μη μινει κανενας ανεργος."

"Ενα παλτο."

"Θελω να βρω μια καλη δουλεια για να βοηθησω την οικογενεια μου."

"Με ενα τροπο,ας πουμε μαγικο να ξαναγινουμε καλα απο αυτα τα προβληματα στην Ελλαδα και στην οικογενεια μου."

"Ο Θεος να μας βοηθησει να αντιμετωπισουμε αυτη την κατασταση με θαρρος."

"Να ηταν ολα καλυτερα με την κατασταση στην Ελλαδα."

"Θελω να βρουνε οι γονεις μου δουλεια και να πηγαινει ο αδερφος μου καλα στο πανεπιστημιο του."

"Να τελειωσει αυτη η κατασταση στην Ελλαδα."

"Να φυγει η οικονομικη κριση."

"Να εχουμε μια καλη Ελλαδαχωρις κρισεις γιατι ετσι χωρις λεφτα δεν μπορω να προσαρμοστω."

"Η κριση καταπιεζει ολους τους ανθρωπους γι αυτο να φυγει."

"Η Ελλαδα να ξαναγινει ΕΛΕΥΘΕΡΗ."

"Ο πατερας μου κι ο αδερφος μου να βρουνε δουλια.'

"Να μην υπαρχει γκρινια για τα λεφτα στο σπιτι μου."

Θελω κι εγω να μου πειτε,κυρια Υπουργε,πως να τα πεισω ,οταν  σε λιγες μερες τα ξαναδω,οτι η ζωη τους καταστρεφεται στα 12 στα 13 στα 14, για να μην καταστραφει η Ελλαδα.
                                                                                                                                              
Ναγια Καραμπαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.