# #

26 Ιουν 2010

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ

Αξιότιμη κυρία Ε.Ε.


Έχω τα παρακάτω παράπονα απο εσένα :


1) Συμβούλεψες όλες τις χώρες σου ( που έχουν ακτές στον Ατλαντικό και την Βαλτική ) να επεκτείνουν τα χωρικά τους ύδατα στα 15 μίλια αλλά δεν έκανες το ίδιο για τις μεσογειακές χώρες !!!
Γιατί : Για να μην δυσαρεστήσεις την Τουρκία ; Και τί σόϊ καψούρα έχεις κυρά μου με την Τουρκία και δεν θέλεις να την δυσαρεστήσεις ;
Την φοβάσαι ; Αν ολόκληρη Ε.Ε. φοβάται μια Τουρκία τότε να το κλείσουμε το μαγαζί . Απέτυχε . Δεν έχει λόγο ύπαρξης .
Ξεπληρώνεις κάποια εξυπηρέτηση ; .....
Αν χρωστάς κάτι στην Τουρκία βάλε το χέρι στην τσέπη και πλήρωσέ την . ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ !


2) Λές οτι παθιάζεσαι με την δημοκρατία . Δηλαδή ο λαός να κουμαντάρει . Συγνώμη που τολμώ να έχω απορίες αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη θα έπρεπε να απαιτείς να γίνονται δημοψηφίσματα σε ΟΛΕΣ τις χώρες σου για τα σπουδαία ζητήματα :
- Να μπούμε ( η Ελλάδα ) στην ΕΟΚ ;
- Να δεχτούμε την Βουλγαρία στην Ε.Ε. ;
- Να αντιμετωπίζουμε τους λαθρομετανάστες σαν εχθρικούς εισβολείς ή σαν αγγελούδια ;
- Εγκρίνουμε το Σύνταγμα της Ε. Ε. ;
- Να υπάρχει ή όχι η θανατική ποινή ;
- Θέλουμε ή όχι την πολυπολιτισμικότητα ;


Απ' όσο θυμάμαι δεν με ρώτησες ΠΟΤΕ και για τίποτα . Είσαι σίγουρη οτι θέλεις δημοκρατία ;




3) Είπες στον Έλληνα γαλακτοβιομήχανο "Πάρε γάλα απ' όπου το βρείς φθηνότερο " . Πήρε λοιπόν ο γαλακτοβιομήχανος γάλα απο την Ουγγαρία (*) . Αν γίνει κανα "μπάμ" με την Τουρκία θα ζητήσουμε βοήθεια απο τις χώρες της Ε.Ε. . Τότε ο Ούγγρος κτηνοτρόφος θα πεί "Α, εγώ δεν ξέρω τίποτα . Βγάλτε τα πέρα μόνοι σας" . Δηλαδή όταν έχεις χρήμα είμαστε συνεταίροι . Όταν έχεις ζόρια "Δεν σε είδα , δεν σε ξέρω" !
Αυτό το θεωρείς δίκαιο κυρία Ε.Ε. ;
(*) Στα μπλόκα των αγροτών ( Ιανουάριος 2010 ) πιάστηκαν δυό βυτία ουγγρικό γάλα που πήγαιναν για τις βιομηχανίες ΑΓΝΟ και ΟΛΥΜΠΟΣ




4) Απο το 1980 που μας βάλανε στην ΕΟΚ , οι πολιτικοί καταβροχθίζουν τα κονδύλια που μας δίνεις . Ποτέ δεν μίλησες . Ποτέ δεν είπες στον ελληνικό λαό "Ο τάδε είναι κλέφτης . Μην τον ξαναψηφίζεις . Θα σε οδηγήσει στην χρεωκοπία " . Τους έβλεπες να ψηφίζουν για τον εαυτό τους παχυλούς μισθούς και συντάξεις . Ασυλίες και παραγραφές αδικημάτων . Να είναι ταυτοχρόνως βουλευτές και υπουργοί ( και νομοθετική εξουσία ΚΑΙ εκτελεστική ! ) . Τους έβλεπες και δεν μιλούσες . Τώρα που μας βούλιαξαν λές οτι ο λαός πρέπει να κάνει θυσίες για να ξελασπώσουμε .
Κυρία Ε. Ε. είσαι σίγουρη οτι νοιάζεσαι για τον λαό ;




5) Δεν είμαι μαζοχιστής και γι' αυτό δεν διάβασα όλο το περιβόητο Σύνταγμα της Ευρώπης που μας ετοίμαζες . Κάποιος που το διάβασε είπε οτι μέσα στο κείμενο εμφανίζεται 150 φορές η λέξη "τράπεζες" . Είναι αλήθεια ; Μήπως μπορείς κυρία Ε.Ε. να μου πείς πόσες φορές εμφανίζεται η λέξη "λαϊκό δημοψήφισμα" ;




6) Κάθε φορά που διαμαρτύρομαι για τα καμώματά σου μου λές "Θα ήθελες να είσαι έξω απο την Ε.Ε. και να είναι η Τουρκία μέσα ; " . Για πές μου κυρία Ε. Ε. , και που είμαι μέσα σε τί με προφύλαξες ;
Εμπόδισες τις συνεχείς τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο ;
Εμπόδισες το φιάσκο των Ιμίων ;
Έδιωξες τους τούρκους απο την Κύπρο ;


Δεν με προφύλαξες σε τίποτα κυρία Ε.Ε. . Απλώς με ΑΠΕΙΛΕΙΣ οτι αν φύγω θα επιτρέψεις στην τουρκία να μου κάνει και άλλα χειρότερα !
Λοιπόν κυρία Ε.Ε. εγώ ΘΕΛΩ να είμαι στην Ενωμένη Ευρώπη . Και φυλετικά και πολιτιστικά ανήκω στην Ευρώπη όπως και η Ευρώπη ανήκει σε μένα . Θέλω όμως μια ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ . Δεν θέλω ΕΣΕΝΑ κυρία Ε.Ε.


http://sites.google.com/site/pitago99/ee

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.