# #

12 Νοε 2010

Λαππας...ΚΑΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ούτε με Παπαθανάση ούτε με Δημόπουλο,...

ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ : ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι!
Ελπίζω ότι αυτή είναι η τελευταία φορά που αναγκάζομαι να παρέμβω διά του τύπου για να διαψεύσω «πονηρές» πληροφορίες και να ξεκαθαρίσω τη θέση μου!
Τις τελευταίες δύο ημέρες έφτασαν σε εμένα πληροφορίες πως... κάποια «παπαγαλάκια» διαδίδουν διάφορα σχετικά με τη στάση που θα κρατήσω στον β΄ γύρο των αυτοδιοκητικών εκλογών στον Δήμο Δίου – Ολύμπου (Στο θέμα των περιφερειακών εκλογών έχω ήδη δώσει ξεκάθαρη απάντηση με χθεσινή μου ανακοίνωση).
Διαδίδουν λοιπόν ορισμένοι κουτοπόνηροι πως δήθεν ο Λάππας τα «βρήκε» με τον Παπαθανασίου και μάλιστα του’ χουν τάξει και αντιδημαρχία! «Ψηφίστε Παπαθανάση για να γίνει και ο Λάππας αντιδήμαρχος ή αργότερα και…δήμαρχος!» πετούσαν δεξιά κι αριστερά ορισμένοι επιτήδειοι.
Άλλοι πάλι διέδιδαν πως ο Λάππας έχει ήδη συζητήσει με τον Δημόπουλο και για αυτό ο δεύτερος απεκάλεσε «καλό του φίλο» τον πρώτο στην ομιλία του στο Λιτόχωρο!
Ας βάλω λοιπόν για άλλη μία φορά – ελπίζω την τελευταία – τα πράγματα στη θέση τους γιατί ορισμένοι, ως φαίνεται, έχουν αγαπημένο τους «χόμπι» να αποπροσανατολίζουν τους συνδημότες μας για να εξυπηρετήσουν βέβαια τα δικά τους συμφέροντα (αν και μάλλον με τις τακτικές αυτές πετυχαίνουν το ακριβώς αντίθετο – Θα βάλουν ποτέ μυαλό;).
Πρώτα απ’ όλα δήλωσα πριν από λίγες ημέρες ότι δεν θα επηρεάσω κανέναν, ότι δεν θα δώσω «γραμμές» και ζήτησα από τους δύο «μονομάχους» της β’ Κυριακής να μην μπουν στον άδικο κόπο να συζητήσουν μαζί μου για ανοιχτή ή «υπόγεια» στήριξη. Οφείλω να ευχαριστήσω και τον κ. Παπαθανασίου και τον κ. Δημόπουλο γιατί σεβάστηκαν τη στάση μου αυτή και δεν με «ενόχλησαν» την εβδομάδα που πέρασε.
ΚΑΜΙΑ λοιπόν ΣΥΖΗΤΗΣΗ ούτε με Παπαθανάση ούτε με Δημόπουλο, επομένως και ΚΑΝΕΝΑ «ΠΑΖΑΡΙ»!. Άλλωστε εάν ακολουθούσα λογική «παζαριών» θα είχα αποδεχτεί προτάσεις που μου έγιναν αρκετούς μήνες πριν και δεν θα κατέθετα αίτηση υποψηφιότητας!
Η θέση μου ήταν πεντακάθαρη από την αρχή! Να ψηφίσουν οι συμπολίτες μας μακριά από επιρροές, με το χέρι στην καρδιά, αυτό που θεωρούν το καλύτερο για τον τόπο!
Όσο για εμένα και τον συνδυασμό μας επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (μπας και το εμπεδώσουν επιτέλους ορισμένοι) ότι «Για εμάς τίποτα δεν τελείωσε! Αντιθέτως η δική μας πορεία τώρα ξεκίνα!».
ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Με τιμή,
Νικόλαος Αθ. Λάππας 
 
Σχολιο της του Ολυμπου αλεπους  ..Προς τιμη του η δηλωση του Λαππα και ειμαι σιγουρος οτι το εννοει...Δε θα πρεπε εξαλλου να γινονται τετοιες δηλωσεις καθολου  αλλα....μιας κι ο κοσμακης, ο  ιδιος,  θεωρει τον εαυτο του  ποιμνιο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.