# #

8 Νοε 2010

΄Ετσι ...βγήκε δήμαρχος?


΄Ετσι ...βγήκε δήμαρχος!

Κάποτε ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του.
Ρωτάει τη γιαγιά:
- Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι.
- Ότι θες άντρα μου!
- Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές
με έχεις απατήσει;
- Τι λες τώρα άντρα μου, ποτέ!
Ο παππούς όμως επέμενε, κι έτσι την πείθει να απαντήσει.
- Σε έχω απατήσει... τρεις φορές όλες κι όλες!
- Με ποιους;
- Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο Δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;
- Ναι!
- Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει.
Ο παππούς τα χάνει!
- Για πες μου τη δεύτερη φορά...
- Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;
- Ναι!
- Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή.
Ο παππούς τρελαίνεται!
- Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε...
- Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν....εκατό ψήφοι;                  http://i-diadromi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.