# #

10 Ιουλ 2013

Ζαχάρω Ηλείας...Είπες «ρε»; μέσα για απείθεια και εξύβριση


Κατήγγειλε παρανομίες από ιδιώτη στην παραλία της Ζαχάρως Ηλείας και η Αστυνομία, αντί να επιληφθεί του ζητήματος και να συλλάβει τον παρανομούντα, πέρασε χειροπέδες και συνέλαβε τον καταγγέλλοντα!
Ο λόγος για τον...
Νικόλαο Κοροβέση, ιδιοκτήτη της ταβέρνας «Οι μουριές», που βρίσκεται πλησίον της παραλίας του Κακόβατου.
Προχθές ο κ. Κοροβέσης κατήγγειλε επώνυμα στην Αστυνομία αυθαίρετες εργασίες που έκανε ιδιώτης ιδιοκτήτης καντίνας πάνω στον κοινόχρηστο χώρο αιγιαλού και παραλίας. Ομως η Αστυνομία, αντί να συλλάβει τον ιδιώτη, συνέλαβε τον ίδιον, με την κατηγορία της απείθειας και της εξύβρισης αστυνομικού οργάνου, καθώς ο διοικητής του Α.Τ. Ζαχάρως εξέλαβε ως ύβριν και απείθεια τη λέξη «ρε»!
«Κατήγγειλα επώνυμα ότι ιδιοκτήτης αυθαίρετης καντίνας έκανε εργασίες παράνομα στην παραλία δίπλα από το καθ' όλα νόμιμο μαγαζί μου στον Κακόβατο Ζαχάρως. Η αστυνομία ήρθε ύστερα από μισή ώρα και αντί να ελέγξει τον παρανομούντα, μου ζητούσε τις άδειες λειτουργίας της επιχείρησής μου. Οταν διαμαρτυρήθηκα γιατί το έκανε αυτό, με εντολή του διοικητή του Α.Τ. Ζαχάρως μού πέρασαν χειροπέδες και με συνέλαβαν μπροστά στους πελάτες του μαγαζιού μου, με την κατηγορία της εξύβρισης και της απείθειας επειδή είπα τη λέξη "ρε" στις διαμαρτυρίες μου.
»Ομως η εισαγγελέας Πύργου όπου με παρέπεμψαν, παρουσία του δικηγόρου μου, με άφησε ελεύθερο ενώ παρατήρησε στο διοικητή του Α.Τ. Ζαχάρως ότι δεν υπήρχε κατηγορία εις βάρος μου. Την ίδια ώρα ο ιδιοκτήτης αυθαίρετης καντίνας δίπλα συνεχίζει τις παρανομίες σαν να μην τρέχει τίποτα...», κατήγγειλε στην «Ε» ο Νίκος Κοροβέσης και τόνισε ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά του αστυνομικού οργάνου.
Το περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας προστίθεται στον κατάλογο παρόμοιων σοβαρών καταγγελιών που έχουν κάνει κατά το παρελθόν κάτοικοι της περιοχής κατά αστυνομικών οργάνων, σε υπόθεση εμπρησμού και καταστροφής παραλιακών οικιών, κάποιες εκ των οποίων έχουν προκαλέσει την επέμβαση της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. και την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου των εμπλεκόμενων αστυνομικών με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ηλείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.