# #

7 Ιουλ 2010

Γιατι μισω τους μεγαλους................

Παραδέχομαι πως τους μισώ. Οποιονδήποτε, άνω των 35 τον μισώ. Ακόμα και τους ίδιους μου τους γονείς. Τους θείους μου, τους συγγενείς μου, όλους. Όλους άνω των 35 χρονών. Όλοι τους φταίνε για την θέση στην οποία βρίσκομαι σήμερα εγώ. Την θέση της δύστυχης γενιάς που καλείται να πληρώσει τις αμαρτίες των παλαιότερων. Της γενιάς που βρίσκεται μπροστά από ένα μεγάλο αδιέξοδο. Γκρέμισαν τα θεμέλια μιας πολυκατοικίας και έβαλαν τους νέους στον εικοστό όροφο, την ώρα που έπεφτε.
Και εγώ τώρα τι να κάνω ; Να πηδήξω από το παράθυρο; Νεκρός θα φτάσω στο έδαφος... Να μείνω στην θέση μου αδρανώντας; Πάλι νεκρός θα βγω... «Σώσε την πολυκατοικία !!», μου φωνάζουν οι παλαιότερες γενιές, που παρακολουθούν το κτίριο από το διπλανό άνετο παρκάκι. «Βρείτε μου ένα τρόπο εσείς. Εσείς γκρεμίσατε την πολυκατοικία, εσείς να την επισκευάσετε.». Η απάντηση έρχεται αμέσως, «Ορίστε … αυτά είναι τα νιάτα μας. Αδρανούν. Μόνο η καλοπέραση, τους ενδιαφέρει … ».
Μωρέ δεν τραβάτε όλοι στον διάολο !
Άλλος πηδάει και … άλλος πληρώνει …

Από chrs .....http://ramnousia.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.