# #

4 Απρ 2013

Καραμανλής, όπως Γλύξμπουρκ....



Το ξέρω οτι ίσως να μην ενδιαφέρει κανέναν από σας, αγαπητοί μου αναρχοάπλυτοι, αλλά από την μεριά του πατέρα μου είμαι από αριστερό σόι. 

Η γιαγιά μου όταν ήταν μικρή είχε ανέβει στο βουνο, 14 χρονών, αλλά την κατέβασαν τελικά γιατί ήταν μικρή και κάτι τέτοιες μαλακίες που δεν τις ξέρω με λεπτομέρειες, αλλα θα τις μάθω σύντομα γιατι σκοπεύω να την ρωτήσω όταν την ξαναδω.

Η γιαγιά μου που λέτε, όποτε βλέπει τον Γλύξμπουργκ στην τηλεόραση, μου λέει οτι την πιάνει μια νοσταλγία για τον βασιλιά, όχι επειδή ήταν βασιλική (το αντίθετο ήταν), αλλά απλά επειδή της θυμίζει τα νιάτα της και εκείνη την εποχή.

Κάπως έτσι και εγώ συνειδητοποιώ οτι νιώθω τώρα πλέον για τον Καραμανλή, τον γνωστό σε όλους μας ως... "μπουχέσα", ή πιο απλά "ένοικος της Ραφήνας". 
Οταν τον έβλεπα στα χρόνια της πρωθυπουργίας του, μου ερχόταν να ξεράσω. Δεν τον άντεχα. Το πως μιλούσε, το πως περπατούσε και κυρίως, το πως κουνούσε τα χέρια του, τα πάντα προσέβαλαν την αισθητική μου και την νοημοσύνη μου. 

Και όμως σήμερα όταν τον ξαναβλέπω, μου φέρνει νοσταλγία ο καριόλης. Δεν νοσταλγώ αυτόν φυσικά, αλλά τα χρόνια εκείνα που ήμουν 20κάτι και λεφτά υπήρχαν, αν και πάντα λίγα.

Να δώσω τα συγχαρητήρια μου λοιπόν στον Παπανδρέου τον καθυστερημένο που έκανε τον Καραμανλή να φαίνεται σαν σοβαρός πρωθυπουργός μπροστά του. Να υπενθυμίσω ότι επί Καραμανλή το χρέος της χώρα διπλασιάστηκε μέσα σε 5 χρόνια.

Υ.Γ.: Απο της μάνας μου μεριά είμαι απο δεξιο σόι, με προπάππο εκπαιδευτή της νεολάιας του Μεταξα κλπ κλπ,  αλλα αυτό είναι για άλλη ιστορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.