# #

29 Απρ 2014

Μ.Γλέζος: «Αν δεν μας συμφέρει, δεν θα παραμείνουμε στο ευρώ»

«Η μορφή του χρήματος δεν θα είναι το κίνητρό μας», δήλωσε ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλης Γλέζος, εξηγώντας πως η θέση του ΣΥΡΙΖΑ σε περίπτωση διακυβέρνησης του κόμματος είναι: «Εάν μας συμφέρει, θα παραμείνουμε. Αν δε μας συμφέρει, δεν θα παραμείνουμε».
Μιλώντας στον Βήμα FM, o κ. Γλέζος διευκρίνισε: 
«Το χρήμα θα εξετάσουμε ή τη μορφή του χρήματος; Ο ρόλος του χρήματος έχει τη σημασία και αυτό πρέπει να δούμε, όχι τη μορφή του χρήματος».
Παράλληλα, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ διέψευσε κατηγορηματικά ότι η επιλογή του να στελεχώσει το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αιφνίδια και προϊόν αντιπερισπασμού στις απανωτές «γκάφες» του κόμματος.
«Η δική μου ενέργεια δεν έγινε ως αντιπερισπασμός. Να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Είχαμε από πριν συζητήσεις ανάμεσα σε μένα και στον Αλέξη, συζητήσεις μέσα στον πολιτικό μας οργανισμό και πριν από 15 μέρες πρόταση συγκεκριμένη από μία οργάνωση, το Νέο Αγωνιστή, που ζητούσε τη συμμετοχή μου», ανέφερε.
Ως προς τη σχέση του με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Γλέζος σημείωσε: «έχω κάποια εμπιστοσύνη στον Αλέξη», για να προσθέσει: «Κάποιοι με κακολογούν σ’ αυτό, αλλά του έχω εμπιστοσύνη. Είναι ένας νέος άνθρωπος και εγώ, χωρίς να είναι περιαυτολογία αυτό, είχα χρηματίσει σε πιο υπεύθυνες θέσεις. Του δίνω την εμπιστοσύνη μου, όταν βλέπω ότι ακολουθούν ένα σωστό δρόμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.