# #

30 Νοε 2012

Το μυστικό της επιτυχίας ενός γάμου....



Ήταν κάποτε ένα ζευγάρι που γιόρταζε τα 50 ευτυχισµένα χρόνια γάµου τους.
Είχαν γίνει διάσηµοι όταν µαθεύτηκε ότι όλα αυτά τα χρόνια,  δεν είχαν ούτε έναν καßγά!

Έτσι, η τοπική εφηµερίδα αποφάσισε να γράψει ένα άρθρο γι αυτούς και έστειλαν τον πιο έµπειρο Συντάκτη να τους πάρει συνέντευξη.

- Αυτό κυρία µου, είναι υπέροχο και απίστευτο!  Πώς τα καταφέρατε; λέει ο συντάκτης.......

Η σύζυγος κάνει µια αναδροµή ξεκινώντας από το «Ταξίδι του Μέλιτος» οπότε είχαν τον πρώτο και τελευταίο τους καßγά!

- Είχαµε πάει στην Ισπανία και αποφασίσαµε να κάνουµε ιππασία. Διαλέξαµε δυο άλογα και ξεκινήσαµε.
Το δικό µου αποδείχτηκε ένα καλόßολο άλογο που έκανε ότι το πρόσταζες.

Του άντρα µου όµως ήταν ένα τρελλάλογο.

Όπως προχωρούσαµε δίπλα δίπλα, το άλογό του ξαφνικά σηκώθηκε στα πίσω πόδια και ο σύζυγός µου σωριάστηκε στο έδαφος.

Ευτυχώς δεν χτύπησε άσχηµα και έτσι µε
λίγο ζόρι σηκώθηκε, χάιδεψε τη πλάτη του αλόγου και του είπε:

«Αυτή είναι η πρώτη σου φορά!» και ξανακαßαλίκεψε.

Έτσι συνεχίσαµε για λίγο µέχρι που πάλι ξαφνικά, έγινε ακριßώς το ίδιο.

Ο άντρας µου σωριάστηκε πάλι στο έδαφος, ευτυχώς χωρίς να έχει τραυµατιστεί
και πάλι σοßαρά.

Και πάλι µε ήρεµο ύφος το χάιδεψε και του ψιθύρισε:

«Αυτή είναι η δεύτερή σου φορά!!»

Ξανακαßαλίκεψε και συνεχίσαµε.

Όταν όµως τον έριξε για τρίτη φορά, τράßηξε ένα πιστόλι από τον σάκο του και του φύτεψε µια σφαίρα στο κρανίο, λέγοντάς του:

«Αυτή ήταν η τελευταία σου φορά!!!»

Εγώ τρελάθηκα και ούρλιαξα στον άντρα µου:

- Μα είσαι ψυχασθενής; Καταλαßαίνεις τι έκανες; Μόλις σκότωσες το καηµένο το άλογο, τρελάρα, ανισσόροπε!

Με κοίταξε σοßαρά και µου είπε:
«Αυτή είναι η πρώτη σου φορά!!!!!»

Έτσι τελείωσε ο πρώτος και τελευταίος µας καßγάς!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.