# #

29 Ιουλ 2011

Δεν με νοιάζει κύριε εκπαιδευτικέ....



Όχι κύριε εκπαιδευτικέ,δεν με νοιάζει που όταν ήμασταν και οι δυο μας μαθητές,εσύ περνούσες τις ώρες σου πάνω από τα βιβλία σου,ενώ εγώ προτιμούσα τις βόλτες με το ποδήλατο,να παίζω στην γειτονιά και να κάνω τετράγωνα μάτια μπροστά στη τηλεόραση.

Δεν με νοιάζει κύριε εκπαιδευτικέ,που το ίδιο συνεχίστηκε και στο γυμνάσιο και στο λύκειο,όπου εσύ είχες πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα χειμώνα-καλοκαίρι,ενώ εγώ προτιμούσα τις βολτίτσες μου με την παλιοπαρέα και τις τρελίτσες μου.

 Το ίδιο με σένα έκανε και το αδελφάκι μου και το κορόϊδευα.

 Δεν με νοιάζει κύριε εκπαιδευτικέ που όταν ήμασταν νέοι πια,μετά το σχολείο,εσύ σπούδαζες κάπου μακρυά από το σπίτι σου,όπως έκανε το αδελφάκι μου,ενώ εγώ ήμουν βασικός αιμοδότης κάποιου καφέ,όπου περνούσα τις ώρες μου με το φραπεδάκι στο χέρι ,πληρωμένο από τον μπαμπά,κάνοντας χαβαλέ με την παρέα.

 Δεν με νοιάζει κύριε εκπαιδευτικέ που μέχρι να βρεις μια θέση περίμενες πολύυυ καιρό και έκανες τόσες άλλες δουλειές...επειδή η δουλειά δεν είναι ντροπή όπως έλεγες,ενώ εγώ ήθελα να με βάλει ο μπαμπάς μου διευθυντή σε κάποια επιχείρηση και μέχρι να το πετύχει αυτό τον περίμενα σε κάποιο μπαράκι αραχτός.
 
 Το αδελφάκι μου δεν περίμενε όπως εσύ,γιατί δεν ήθελε να γίνει δασκαλάκος ή καθηγητάκος και ήθελε να κάνει καριέρα,να φτάσει πολύ ψηλά και να έχει πρεστίζ,(κάπως έτσι το έλεγε).και γι' αυτό αμείβεται καλύτερα από σένα,ήταν επιλογή του.

 Δεν με νοιάζει που τώρα που δουλεύεις, εξακολουθείς να περνάς κάποιες ώρες από τον ελεύθερο χρόνο σου,διαβάζοντας και προετοιμαζόμενος για την επόμενη μέρα στο σχολείο,ενώ εγώ και το αδελφάκι μου την ίδια ώρα απολαμβάνουμε το απογευματάκι μας.

 Δεν με νοιάζει που κάθε μέρα που τελειώνεις το μάθημά σου,τα νεύρα σου είναι κουρέλια.

 Δεν με νοιάζει που χρειάζεστε ξεκούραση όλοι οι εκπαιδευτικοί σε όλο το κόσμο ,αλλά και τα παιδιά μας και γι' αυτό κάθεστε το καλοκαίρι .Δεν θέλω να κάνετε διακοπές Χριστούγεννα και Πάσχα,όπως σε όλο το κόσμο..Δεν με νοιάζει τίποτα. 

Όλες οι κυβερνήσεις που το καθιέρωσαν αυτό παγκόσμια,δεν είχαν ιδέα.

 Θέλω να δουλεύετε συνέχεια,διότι αλλιώς,πρέπει να έχω στο κεφάλι μου τον αντιδραστικό τον γιο μου και την γλωσσού κόρη μου και δεν τα αντέχω,μου κάνουν τα νεύρα σμπαράλια.

 Καλύτερα να είναι στο σχολείο,να μη τα έχω στο κεφάλι μου.

 Κανονικά έπρεπε να δουλεύει το σχολείο όλη τη μέρα,να έχω την ησυχία μου.

 Αν δεν γίνουν αυτά που θέλω λοιπόν,θα σε καταγγείλω σε κάποιο μπλοκ στο ίντερνετ,ως τον πιο τεμπέλη και ανεπρόκοπο εργαζόμενο της Ελλάδας.

 Και κάτι τελευταίο.

 Δούλευε,εγώ σε πληρώνω,άσχετα αν από τον μισθό σου βγαίνει το επίδομα ανεργίας(αλληλεγγύης το βαπτίσανε τώρα ) που παίρνουμε εγώ και το αδελφάκι μου....
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.