# #

26 Δεκ 2014

Υπάρχει ο Θεός; Βίντεο



Δημοσιογράφος:
Καλησπέρα. Απόψε ρωτάμε την πολύ σημαντική ερώτηση: Υπάρχει ο Θεός; Και ειδικότερα απευθύνουμε αυτή την ερώτηση στον καλεσμένο μας, τον αιδεσιμότατο Άντυ Σίμσον.
Ιερέας:
Ευχαριστώ πολύ, Άντζι. Ναι, η απάντησή μου, κυρίες και κύριοι θα είναι απλή, ως ευκόλως προβλέψιμο: Φυσικά ο Θεός υπάρχει. Οι αποδείξεις είναι παντού γύρω μας. Αλλά θέλω να διευρύνω…
Θεατής:
Συγγνώμη…
Δ:Μια ερώτηση από το κοινό.
Θ:Αν υπάρχει Θεός που ελέγχει τα πράγματα, γιατί επιτρέπει σε καλούς ανθρώπους να πληγώνονται;
Ι:Α, παλιό και κλασσικό ζήτημα. Είμαστε όλοι αμαρτωλοί υπό μία έννοια, έτσι δεν είναι;
Θ:Να μιλάς για τον εαυτό σου, πάτερ.
Ι:Εν τέλει, όλοι θα ανταμειφθούμε στον Παράδεισο και νομίζω πως…
Θ:Για μισό λεπτό, ας πιάσουμε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτό το έπαθα ανοίγοντας μια κονσέρβα με γατοτροφή χθες το πρωί, κυρίες και κύριοι. Ούτε που μου αρέσει το μούλικο, αλλά του άνοιξα την κονσέρβα με το φαΐ του και σχεδόν μου έκοψε το δάχτυλο. Γιατί;
Ι:Δεν μπορούμε να περιμένουμε από το Θεό να προσέχει όποιον ανοίγει μια κονσέρβα γατοτροφή. Θα ήθελα να ανεβάσω το επίπεδο της συζήτησης και να μιλήσω για έναν φτωχό που ξεκίνησε ως…
Θ:Πώς γίνεται ένας άνθρωπος να μαχαιρώσει τη γυναίκα του 18 φορές με έναν μπαλντά και να φύγει ατσαλάκωτος, ενώ εγώ σχεδόν έχασα το δάχτυλό μου προσπαθώντας να σώσω ένα γατί από την ασιτία και ενώ άλλοι τεμπελχανάδες κάθονται με τον κώλο τους μπροστά στην τηλεόραση και τραγουδάνε και ψέλνουνε…
Ι:Ο Θεός μας δίνει επιλογή, έτσι δεν είναι; Την επιλογή να χρησιμοποιήσουμε τα δώρα μας σοφά ή ανόητα.
Θ:Εγώ φταίω δηλαδή, ε;
Ι:Θυμήθηκα την παραβολή με τις 9 παρθένες. Οι 8 ήταν σοφές και χρησιμοποίησαν προσεκτικά τα ανοιχτήρια τους, αλλά η ένατη ήταν μια ατσούμπαλη, φωνακλού παρθένα που μίλαγε συνέχεια…
Θ:Για μισό λεπτό, απ’το μυαλό σου το βγάζεις αυτό!
Ι:Υπάρχουν στη χώρα 6 εκατομμύρια γάτες. Πόσες κονσέρβες γατοτροφή θα έπρεπε να προσέχει ο Θεός για να βεβαιωθεί πως άχρηστοι σαν εσένα δεν θα κόψουν το δάχτυλό τους;
Δ:Νομίζω πως το θέμα εδώ είναι πως δεν μπορούμε να περιμένουμε από το Θεό να είναι σε δυο μέρη ταυτόχρονα.
Ι:Φυσικά και μπορεί. Πανταχού παρών είναι, για όνομα του Θεού! Κοίτα να δεις… Ο Θεός μας αγαπά όλους.
Θ:Εμένα δε μοιάζει να μ’αγαπάει και πολύ.
Ι:Όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, σε αγαπάει. Εγώ είμαι που μου έχεις κάνει τα νεύρα κρόσσια…
Δ:Νομίζω εξαντλήσαμε αυτή την ερώτηση. Μπορούμε να έχουμε την επόμενη ερώτηση από το κοινό, παρακαλώ; Ένας κύριος Μπέντος από το Τσέλτναμ.
Θ:Ναι, εγώ είμαι. Θα ήθελα να ρωτήσω, γιατί δεν έχουν κλειδάκι όπως στο κορνμπίφ.

...πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.