Οι διαδηλώσεις στην Τουρκία απέδειξαν για ακόμη μία φορά την υποκρισία ΜΜΕ και κομμάτων στην Ελλάδα.
Η δημοσιογραφική κάλυψη από την πλειοψηφία των μέσων ήταν πράγματι εντυπωσιακή. Μίλησαν για χιλιάδες διαδηλωτές που συμμετείχαν ειρηνικά σε συγκεντρώσεις σε δεκάδες πόλεις της Τουρκίας και που αναίτια η τοπική αστυνομία χρησιμοποίησε ανεξέλεγκτη βία στα όρια της δολοφονικής βίας για να αποτρέψει το δικαίωμα των συμμετεχόντων να διαδηλώσουν.
Έντυπα, Διαδικτυακά και τηλεοπτικά πρωτοσέλιδα καυτηρίαζαν με τον πλέον αυστηρό τρόπο την αστυνομική βία της Τουρκίας ενάντια σε φιλήσυχους διαδηλωτές.
Εάν όμως ανατρέξουμε στο πρόσφατο παρελθόν σε διαδηλώσεις στην Ελλάδα και στα πρωτοσέλιδα της εποχής θα δούμε μια τελείως διαφορετική αντιμετώπιση των Ελλήνων διαδηλωτών.
Για την πλειοψηφία των ΜΜΕ στην Ελλάδα τότε...
δε διαδήλωνε ο Λαός ούτε φιλήσυχοι πολίτες ούτε ειρηνικοί διαδηλωτές. Δε διαδήλωνε ο κόσμος διεκδικώντας τα δικαιώματά του. Για τα ΜΜΕ τότε, διαδήλωναν κουκουλοφόροι, τρομοκράτες, ακραία στοιχεία, βανδαλιστές, μπαχαλάκηδες, συμμορίες κτλ.
Οι καταστροφές κτιρίων και οι φωτιές στην Τουρκία ήταν λόγω της ωμής αστυνομικής βίας και της ιερής αγανάκτησης των διαδηλωτών.
Αντίθετα ανάλογα γεγονότα στην Ελλάδα χαρακτηρίζονταν από τα ΜΜΕ ως έγκλημα κατά της χώρας, κατά του τουρισμού κατά των επαγγελματιών, ακόμη και του κοινωνικού ιστού.
Οι Τούρκοι διαδηλωτές βγήκαν στους δρόμους αυθόρμητα και αθρόα, αντίθετα στην Ελλάδα οι διαδηλωτές βγήκαν στους δρόμους καθοδηγούμενοι από κόμματα, ξένα κέντρα, υπηρεσίες κτλ, πάντα κατά τα ΜΜΕ…
Φωτογραφίες Τούρκων διαδηλωτών που χτυπιούνται με αντλίες νερού ή χημικά είναι σε πρώτη παρουσίαση και οι Έλληνες παρουσιαστές επιτίθενται στην Τουρκική αστυνομική βία με βαρείς χαρακτηρισμούς.
Αντίθετα στην Ελλάδα όταν τα ΜΑΤ ψέκασαν τον Γλέζο από το μισό μέτρο ή άλλη φορά ψέκασαν Γλέζο και Θεοδωράκη μαζί και τους έστειλαν στο ιατρείο της Βουλής, τα ελληνικά ΜΜΕ αναρωτιόνταν τι ήθελαν μεγάλοι άνθρωποι σε συγκέντρωση…
Ακόμη και πρόσφατα στις Σκουριές, ολόκληροι οικισμοί χαρακτηρίζονται ως και τρομοκράτες από τα ΜΜΕ, επειδή διαδηλώνουν και προσπαθούν να υπερασπιστούν τα πάτρια εδάφη τους από την υφαρπαγή, την αποψίλωση και την καταστροφή.
Ενώ ταυτόχρονα τα κόμματα στην Ελλάδα, ανάλογα από ποια σκοπιά τα συμφέρει είτε στηρίζουν άκριτα και χωρίς καμία σκέψη και ανάλυση όλες τις διαδηλώσεις ανά τον κόσμο υιοθετώντας τες, στη λογική ενός στρεβλού διεθνισμού αλλά ουσιαστικά ως κουκουλοφόροι της παγκοσμιοποίησης, είτε σιωπούν, είτε κατηγορούν τους διαδηλωτές. Κατά πως τα συμφέρει κάθε φορά.
Η κάλυψη των διαδηλώσεων στην Τουρκία από τα Ελληνικά μέσα και η σύγκριση με την κάλυψη διαδηλώσεων στην Ελλάδα και, η αέναη προσπάθεια των περισσοτέρων ΜΜΕ ποδηγέτησης της κοινής γνώμης προς όφελος διαφόρων ντόπιων και ξένων συμφερόντων, δείχνει υποκρισία, σήψη, διαπλοκή και διαφθορά…
Υ.Γ. Όσο για αυτά τα «χαριτωμένα-εθνομηδενιστικά» που είπε πάλι η Ρεπούση χαρακτηρίζοντας ουσιαστικά μύθο το χορό του Ζαλόγγου ένα έχω να πω:
Εάν έγραφε βιβλίο για το χορό του Ζαλόγγου η εν λόγω κυρία, θα είχε τίτλο: «Οι Σουλιώτισσες κάνοντας μαθήματα bungee jumping στο βράχο του Ζαλόγγου!!!»
Οι Ελληνες δημοσιογράφοι με εκπλήσσουν ή που εξυπηρετούν τα συμφέροντα κάποιων άλλων ή που είναι ανάξιοι λόγου και απλώς μεταφράζουν ξένα κανάλια. Τα γαλλικά αποκλείεται στην περίπτωση αυτή διότι για τα πλείστα είναι σαν να μην υπάρχει ούτε μύγα που να πετά και χαλά το γαλάζιο του υπέροχου τουρκικού ουρανού. Απλώς εύχομαι αυτές οι τουρκικές .....επαναστάσεις να μην είναι το προοίμιο μια καθαρά ισλαμιστικής δημοκρατίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσον για την κυρία Ρεπούση φιλόλογος γαλλικής είναι η κυρία αυτή και όχι ιστορικός που για να επιβεβαιώσει το ελληνικό πτυχίο της αναγκάστηκε όπως τόσοι άλλοι έλληνες φοιτητές να κάνει διάφορες μελέτες στα γαλλικά συχνά με ελληνικά θέματα (πιό εύκολη πρόσβαση) οι οποίες ακόμη και αν είχαν ιστορικό περιεχόμενο λόγω επίλογής θέματος δεν την χρήζουν ιστορικό. Θα ήταν καλά να αναλύσει αν μπορεί την κοινωνική επίδραση του φιλολογικού έργου του Flaubert αν έχει κότσια και την ανθρωπιστική του Ουγκώ και να σιωπήσει. Αυτό είναι της αρμοδιότητας της.
Α.
VIDEO
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://youtu.be/gvSi_KuQFFc