# #

1 Αυγ 2012

Δικαιούμαι να μιλώ και θα μιλώ γιατί δεν είμαι γαμπρός μετόχου της Τράπεζας Πειραιώς και δεν υπηρετώ κανένα συμφέρον...


ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ... ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ









« Όχι 30 αλλά 38 χρόνια είμαι στο ΠΑ.ΣΟ.Κ υπηρετώντας μόνο αρχές και ιδανικά και όχι θέσεις και αξιώματα.
Δικαιούμαι λοιπόν να μιλώ και θα μιλώ, γιατί δεν εξαργύρωσα την στράτευσή μου με θέσεις.
Δικαιούμαι να μιλώ και θα μιλώ γιατί δεν υπήρξα ούτε διορισμένος Νομάρχης, ούτε διορισμένος στην ..διοίκηση της ΕΡΤ, ούτε Ευρωβουλευτής, ούτε και Υπουργός.
Δικαιούμαι να μιλώ και θα μιλώ γιατί δεν είμαι γαμπρός μετόχου της Τράπεζας Πειραιώς και δεν υπηρετώ κανένα συμφέρον.
Οι ευνοημένοι υπηρέτες των πολιτικών αυλών οφείλουν να σιωπήσουν και να αναλογιστούν τη συνδρομή τους στην απαξίωση του ΠΑΣΟΚ.
«Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται.»

2 σχόλια:

  1. Μου σηκωθηκε η τρίχα κ. Παναγιωτακόπουλε! Δεν είχα ιδέα ότι ήσασταν τυφλός και κουφός όλα αυτά τα χρόνια. Το θράσος, λένε, είναι το θάρος που συνοδεύεται από έλλειψη ήθους. Αυτό είναι που χαρακτηρίζει κι εσάς κι όλους τους ομοίους σας, όπως ο αξιότιμος κ. Σηφουνάκης... Αλλά τι να κάνομε? Τέτοιοι σαν κι εσάς φαίνεται ότι μας αξίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨ετσι ακριβώς , εμείς τους ψηφίζουμε...Αυτοί μας δουλεύουν !!!

      Διαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.