# #

8 Σεπ 2011

Δεν είμαι Blogger ρεεε !!!!



 Τώρα που έπεσε ο κουρνιαχτός από τις φωνούλες που θέλουν να ελέγχουν και καθοδηγούν τα πάντα, σας δηλώνω ευθαρσώς και έχων (φαντάζομαι) σώας τας φρένας, ότι δεν είμαι blogger.

 Ούτε θα μπορούσα να συναγελάζομαι με τύπους που στήνουν κάτι καφενεδάκια στο πουθενά και μιλάνε ελεύθερα, ανταλλάσσουν απόψεις, διαλέγουν τι θα δούνε και άλλα πολλά αναχρονιστικά.

 Α πα πα πα (πολλά παπάκια) που θα με βρίσετε βάζοντας τη μεγαλοσύνη μου στο σινάφι τους. Ως αφελής θα με ρωτήσεις με τα πρωτότυπα ελληνικά σου, και «ποιός είσαι ρε μεγάλε»;

 Όσο πρωτότυπα είναι τα ελληνικά σου, άλλο τόσο είναι και το ξυραφένιο σου μυαλό. Δεν βλέπεις άνθρωπέ μου ότι είμαι ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ εφημερίδας, ραδιοφώνου και τηλεοράσεως; Ντιπ κατά ντιπ στραβός είσαι;

 Γιατί αν δεν το βλέπεις εσύ το ξέρω και το νιώθω ΕΓΩ. Φοβήθηκες μη σου πάρω την πελατεία και έβαλες τους υποτακτικούς να επιτεθούν;

 Μη φοβάσαι «συνάδελφε» εφημεριδοτηλεραδιοκαναλάρχη, στην αρχή δεν θα σου ...κακοφανεί η ήττα γιατί δεν θα σου πάρω πολλούς ψηφοπελάτες, για μετά που θα μάθουν περισσότεροι το μαγαζί δεν γνωρίζω.

 Τι κάνεις έτσι βρε αδερφέ; Εσύ δεν προσπαθούσες τόσα χρόνια να με πείσεις για τα καλά της ελεύθερης οικονομίας;

 Ποτέ δεν μου μίλησες για τα καλά της ελεύθερης επικοινωνίας, ούτε επιλογή δεν μου άφηνες . Μια ζωή απόβλητα με μπούκωνες, άσε που διάλεγες και το χρώμα του ψηφοδελτίου μου.

 Τώρα που αρχίζω και εμπεδώνω τα καλά της ελεύθερης (άνευ ελευθεριότητας) οικονομίας σου, χτυπιέσαι;
 Είδα τα σημεία των καιρών «συνάδελφε» και προσφέρω ΕΓΩ τα προϊόντα του μέλλοντος. Τώρα λοιπόν θα μετρηθούμε στα ίσα και όποιος αντέξει.

 Για να μη νομίζεις ότι είμαι κανένας τυχάρπαστος blogger σου παραθέτω δίπλα και τη φωτογραφία μου. Γι’ αυτό Σσσσσς....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.