# #

11 Μαΐ 2011

"Ο άντρας μου, μου πήρε δώρο του Αγίου Βαλεντίνου μια Mercedes με δύο πόρτες… Εσένα;"

Πάει ο Γιωρίκας ταξίδι στην Αθήνα, μαζί με τη γυναίκα του την Σουμέλα. Εκεί βρίσκει έναν παλιό του φίλο τον Μήτσο απ’ τον στρατό μαζί με την γυναίκα του και βγαίνουν έξω για φαγητό.

Η Αθηναία κυρία, κομψή και λεπτεπίλεκτη, κάνει την Σουμέλα να αισθάνεται αμήχανα και να θέλει να `το παίξει...

Οπότε λέει στην Αθηναία:

- "Ο άντρας μου, μου πήρε δώρο του Αγίου Βαλεντίνου μια Mercedes με δύο πόρτες… Εσένα;"

- "Εμένα", λέει η Αθηναία, "μου πήρε μια LOUI VUITON"

- "Nαι - E!!!", λέει η Σουμέλα... " πόσες πόρτες έχει; "

Η Αθηναία διακριτική, δεν απάντησε...

Το βράδυ στο ξενοδοχείο και λίγο πριν βγουν έξω με τους φίλους τους, ο Γιωρίκας αρχίζει να βρίζει την Σουμέλα....

- "Μωρή ηλίθια! άσχετη, ρεζίλι με έκανες το μεσημέρι! Δεν ξέρεις πως ο Vuiton είναι σχεδιαστής μόδας; Πήγες και ρώτησες τη γυναίκα με πόσες πόρτες είναι η τσάντα που της πήρε ο άντρας της; Μα πόσο άσχετη μπορεί να είσαι;

Και συνεχίζει ο Γιωρίκας ενώ....

βρίσκεται σε παραλήρημα νεύρων:

-Και τώρα που θα ετοιμαστείς για το βράδυ, βάλε και το μαγιό σου, γιατί είπαν αυτοί πως θα μας πάνε στην... Λίμνη των κύκνων!


το ειδα εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.