# #

11 Μαΐ 2011

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ, ΣΤΗΡΙΞΗ ΗΘΙΚΗ, ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΕΥΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Δ.Σ. ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ
Γ.Παπαθανασίου: Κάποιοι θέλουν τον δήμο σε ομηρια
Γ.ΦΑΡΜΑΚΗΣ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗ ΗΘΙΚΗ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Τη βεβαιότητά τους για συνέχιση του έργου που έχει γίνει στον δήμο Δίου-Ολύμπου με στόχο να βγει ο δήμος από την επιτήρηση στην οποία έχει περιέλθει αλλά και να ορθοποδήσει, ΄...
εξέφρασαν στις τοποθετήσεις τους ο εκλεγμένος δήμαρχος Δίου-Ολύμπου, Γιώργος Παπαθανασίου, αλλά και ο αντιδήμαρχος και νυν δημαρχεύων Γιώργος Φαρμάκης.
Άφησαν όμως και αιχμές εναντίον εκείνων που επιδίωξαν να κατηγορήσουν τον εκλεγμένο δήμαρχο και τη δημοτική του ομάδα.
Ο Γ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Ο εκλεγμένος δήμαρχος Γιώργος Παπαθανασίου μιλώντας στο Δ.Σ. και απαντώντας στις κατηγορίες που εκτοξεύτηκαν εναντίον του από κάποιους επικεφαλής, ανέφερε, μεταξύ άλλων και τα εξής:
«Κύριε πρόεδρε, κακώς βέβαια που αποχώρησε ο αρχηγός της μειοψηφίας (Κώστας Δημόπουλος), θα έπρεπε να ήταν εδώ, διότι οφείλει να δώσει κάποιες εξηγήσεις και απαντήσεις.
Εγώ στις 19 Σεπτεμβρίου θα είμαι στο δικαστήριο, στη Θεσσαλονίκη. Άραγε, οι 13 μάρτυρες θα είναι; Το λέω αυτό διότι 14 ήταν οι μάρτυρες, ο ένας πέθανε και δεν ήταν και αχυράνθρωπος. Ήταν ο πατέρας σου Νικόλα (Νίκο Λάππα), ο Αθανάσιος Λάππας.
Έχω περιέργεια να δω αν θα είναι οι μάρτυρες εκεί, για να μη λέμε αν θα γίνει η δίκη ή δεν θα γίνει. Κι έχω περιέργεια να δω ποιοι είναι οι κατήγοροί μου. Γιατί, μέχρι τώρα, δεν ξέρουμε ποιοι είναι οι κατήγοροι. Εκτός κι αν το ξέρει κανένας άλλος και δεν το ξέρουμε εμείς.
«Κάποιοι θα ήθελαν τον δήμο σε ομηρεία»
Είναι γεγονός ότι πολλοί θα ήθελαν αυτόν τον δήμο να είναι σε ομηρεία. Και για εμένα θα ήταν πάρα πολύ εύκολο αυτή τη στιγμή να πω: «Κοιτάξτε να δείτε, έγινε ό,τι έγινε, σηκώνομαι και φεύγω, διότι, στο κάτω – κάτω, ο μόνος ο οποίος είπε προεκλογικά ότι ο δήμος κινδυνεύει να περιέλθει σε επιτήρηση, εγώ ήμουνα.
Ο άλλος μάς έταζε ότι θα φέρει την Πιερία στην Αθήνα, ο άλλος μάς έλεγε για πράσινη ανάπτυξη, άλλος για πράσινα άλογα ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.
Ο «Καλλικράτης» και οι αντιφάσεις του
Επίσης, ήμουν και ο μόνος ο οποίος είπα ότι ο «Καλλικράτης» έχει πρόβλημα. Είναι γεγονός ότι υπάρχουν προβλήματα. Προσέξτε, να δείτε προβλήματα που υπάρχουν στον «Καλλικράτη»: Λέει ο «Καλλικράτης», λοιπόν, ότι σε περίπτωση αργίας αποφασίζει όλο το δημοτικό συμβούλιο, αλλά εάν εγώ είχα καταδικαστεί και είχα παυτεί, θα αποφάσιζε μόνο η …πλειοψηφία! Να μια πρώτη αντίφαση, μεγάλη. Το καταλαβαίνετε αυτό;
«Ενδεχόμενο να κερδίσω την ένσταση κατά της αργίας»
Η αργία μου δεν ξέρουμε εάν θα είναι μέχρι 19 Σεπτεμβρίου, διότι υπάρχει το ενδεχόμενο να κερδίσω και την ένσταση την οποία έχω καταθέσει. Και Πέμπτη ή Παρασκευή να είμαι ξανά εδώ, με υπογραφή».
Στη συνέχεια ο κ. Παπαθανασίου ανέφερε ότι εκείνος και η δημοτική του ομάδα δεν λειτουργεί υπό καθεστώς πίεσης. Για παράδειγμα, όπως είπε, ο αντιδήμαρχος Δ. Μυλωνέρος θα μπορούσε να μην είχε δικαίωμα για υποψήφιος δημαρχεύων. Και αυτό θα μπορούσε να συμβεί εάν καθαιρούνταν από σύμβουλος της πλειοψηφίας, οπότε δεν θα μπορούσε να ασκεί τα καθήκοντα του αντιδημάρχου και κατ’ επέκταση δεν θα μπορούσε να θέσει και υποψηφιότητα. Αυτό όμως δεν έγινε, επειδή εκείνος και η δημοτική του ομάδα δεν λειτουργούν υπό καθεστώς πίεσης.
Η δίκη στις 19/9/2011
«Κάποιους «τούς χάλασε τον τραχανά» το ότι προσδιορίστηκε η δίκη για πολύ νωρίτερα απ’ ό,τι υπολόγιζαν, διότι θα θυμάστε ότι προεκλογικά κάποιοι όλα τα πρόβλεψαν, δεν πρόβλεψαν όμως την ήττα τους. Όλα τα άλλα τα πρόβλεψαν.
Ήξεραν και μοιράζανε χαρτιά ότι η δίκη θα γίνει το 2012. Έλα όμως που η δίκη προσδιορίστηκε για τις 19 Σεπτεμβρίου του 2011»... «Τη λάσπη προς το πρόσωπό μου και την πολιτική αποδόμηση την έχω ξαναζήσει, δεν με πάει πίσω. Το ποιος είμαι το ξέρει όλος ο κόσμος. Και ευτυχώς ζούμε σε μικρή κοινωνία και γνωριζόμαστε όλοι μας».
Ακολούθως ο κ. Παπαθανασίου αναφέρθηκε στην πολύ δύσκολη περίοδο που διέρχεται ο δήμος Δίου-Ολύμπου, που όπως είπε, είναι στο «top 10» των πλέον υπερχρεωμένων δήμων. Άφησε δε αιχμές εναντίον εξωθεσμικών παραγόντων που με ανώνυμες επιστολές ή με ψεύτικα ονόματα επιστολές με πιέσεις κλπ για να επιτύχουν τους σκοπούς τους.
Το πρόβλημα δεν είναι ο Παπαθανασίου αλλά τα προβλήματα στον δήμο
Και κλείνοντας την τοποθέτησή του σημείωσε: «Αυτό που προέχει πάνω απ’ όλα είναι ότι από αύριο πρέπει να σηκώσουμε τα μανίκια μας, να προχωρήσουμε για να μη βουλιάξουμε τον δήμο. Δεν είναι το πρόβλημα ο Παπαθανάσης ο Γιώργος, το πρόβλημα είναι ο ίδιος ο δήμος και πώς θα τον ορθοποδήσουμε» (πολλά χειροκροτήματα από τους παρευρισκόμενους).
Ο Γ. ΦΑΡΜΑΚΗΣ
Στην ομιλία του, πριν από την ψηφοφορία, ο αντιδήμαρχος Γιώργος Φαρμάκης μίλησε για ενότητα, για ανάπτυξη και για την πορεία του νέου δήμου, ζήτησε την ηθική στήριξη του εκλεγμένου δημάρχου Γιώργου Παπαθανασίου, ευχήθηκε να είναι δημαρχεύων για λίγες ημέρες μόνο ενώ άφησε και αιχμές για την τοποθέτηση του Ν. Λάππα που έκανε λόγο για αχυράνθρωπο δημαρχεύοντα αλλά και για παραίτηση όλων των συμβούλων και διεξαγωγή νέων εκλογών.
Ολόκληρη η τοποθέτηση του κ. Φαρμάκη έχει ως εξής:
«Ποτέ δεν έλεγα πολλά σ’ αυτή την αίθουσα. Ούτε τώρα θα πω πολλά. Πρέπει, όμως, όπως είπαν και κάποιοι άλλοι, να αναλογιστούν ότι ο νέος δήμος μας, από τις πρώτες του μέρες, διέρχεται κρίσιμες στιγμές.
Ήδη η εξαγγελθείσα επιτήρηση είναι προ των πυλών. Μας βαραίνει όλους η ευθύνη, κατ’ αναλογία, σ’ αυτές τις ώρες. Και πρέπει να δώσουμε ένα μήνυμα, ότι δηλαδή προτάσσουμε τον δήμο, προτάσσουμε το συμφέρον του τόπου από το παραταξιακό μας συμφέρον.
Εάν και εφόσον μου δοθεί ο ρόλος του δημαρχεύοντα, εύχομαι να είναι βραχύβιος αυτός ο ρόλος. Εύχομαι να καταγραφώ στην ιστορία σαν ο δημαρχεύων των ολίγων ημερών. Διότι ο τόπος χρειάζεται αυτόν τον οποίον επέλεξε ο λαός, τον φυσικό δήμαρχο, τον Γιώργο Παπαθανασίου.
Επαναλαμβάνω ότι για όσο διάστημα χρειαστεί να προσφέρω, θα είμαι πάντα παρών, αυτόφωτος, ποτέ δεν υπήρξα αχυράνθρωπος. Το να πορεύεσαι με κάποιους ανθρώπους μαζί δεν σημαίνει ότι είσαι και αχυράνθρωπος.
Πάντα αποφασίζαμε και θα αποφασίζουμε όλοι μαζί. Αυτή τη φορά, ακόμη πιο ενωμένοι, ακόμη πιο δυνατοί.
Όταν θέλουμε να εφαρμόζεται ο νόμος, πρέπει να εφαρμόζεται σε όλες του τις διαστάσεις. Δεν μπορούμε να ζητάμε την εφαρμογή του νόμου όσον αφορά στην αργία του δημάρχου και στη συνέχεια όταν δικαιώνεται η συγκεκριμένη μας στάση, να ζητάμε την παραίτηση όλων των συμβούλων και να γίνουν εκλογές. Άλλο προβλέπει ο νόμος. Κι αυτό θα τηρήσουμε.
Θα πορευτούμε, εμείς οι πλειοψηφία, ενωμένοι σαν μια γροθιά. Και θέλω να πιστεύω ότι θα έχω, εάν και εφόσον πάρω την εντολή του δημαρχεύοντα, θα έχω όλους σας δίπλα μου.
Θέλω να πιστεύω ότι θα έχω δίπλα μου τους συμβούλους της πλειοψηφίας, που δίνουμε τον καθημερινό αγώνα για να μπορέσει αυτός ο νέος δήμος να ξεπεράσει τα προβλήματα τα οποία όλοι τα ζούμε στην καθημερινότητά μας.
Να δώσουμε ταυτόχρονα τη μάχη της προοπτικής, να δώσουμε τη μάχη και για τον αγρότη και για τον επαγγελματία και για τον μικρομεσαίο, για τον επαγγελματία του τουρισμού. Διότι δίνοντας μάχες, κερδίζεις για όλους. Και κυρίως Θέλω να έχω δίπλα μου στήριξη ηθική τον Γιώργο τον Παπαθανασίου.
Θα είμαστε όλοι εδώ σαν μία ομάδα, όπως δηλώσαμε, για να δουλεύουμε για έναν και μόνο σκοπό, για τον νέο μας δήμο και την προοπτική του. Ευχαριστώ». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.