# #

15 Δεκ 2010

Δεν παει αλλο ...Εχουμε φτασει στον πατο....


Δεν πάει άλλο - Παπακωνσταντίνου Βασίλης
Δίσκος: Πες μου ένα ψέμα να αποκοιμηθώ
Στίχοι - μουσική: Σταμάτης Μεσημέρης

Ακολουθούν οι στίχοι του τραγουδιού:

Μου λες, πως θα περάσουμε τα δύσκολα,
μα δεν τραβάει η ομάδα από καιρό,
στον πόλεμο με πας με νεροπίστολα,
μου κρύβεις κι από πάνω τον εχθρό.

Μου λες, πως όλοι φταίμε ασυνείδητα,
μα χάνω κάθε τόσο τον ειρμό,
μπερδεύω τα κουπόνια μ' αυτοκίνητα
και κάνω βόλτες κάτω απ' το μετρό.

Δεν πάει άλλο, δεν πάει άλλο,
μ' έχεις τρελλάνει και τη νύχτα πως θα βγάλω.
Δεν πάει άλλο, δεν πάει άλλο,
μ' έχεις ξεκάνει κι από πάνω θέλεις κι άλλο.

Τα νεύρα στο κρεβάτι παίζουν σύνθετα,
στα γρήγορα εγώ κι εσύ αργά,
σε λίγο θα πηγαίνουμε αντίθετα
και θα 'ρχονται τα τρόλλεϋ σωστά.

Τα λόγια με τα λόγια δε γνωρίζονται,
η θλίψη στάζει στο φωταγωγό,
τα ψώνια με τα ψώνια τους ψωνίζονται,
στην αϋπνία κλείνω χορηγό.

Δεν πάει άλλο, δεν πάει άλλο,
μ' έχεις τρελλάνει και τη νύχτα πως θα βγάλω.
Δεν πάει άλλο, δεν πάει άλλο,
μ' έχεις ξεκάνει κι από πάνω θέλεις κι άλλο.

Τα όνειρα που σέρνω απ' τα 20,
παρκάρουν στον ακάλυπτο νωρίς,
μα εσύ που με κοιτάς σαν λύτρωση,
ζωή παρκαρισμένη μη δεχτείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.