# #

10 Απρ 2014

"ΒΟΜΒΑ" ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ > "Η δικαιοσύνη πάντα δεχόταν παρεμβάσεις από τις κυβερνήσεις, έχω ιδίαν γνώση" > ΒΙΝΤΕΟ



Ιδιαίτερα αποκαλυπτική είναι η ανεξάρτητη βουλευτής Χρυσούλα Γιαταγάνα αναφορικά με τις παρεμβάσεις που δέχεται η δικαιοσύνη από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. «Η δικαιοσύνη πάντα δεχόταν παρεμβάσεις κυρίως από γενικούς γραμματείς. Έχω ιδίαν γνώση», είπε η ανεξάρτητη βουλευτής και αποκάλυψε πως όταν ήταν εισαγγελέας είχε δεχτεί επισκέψεις από γενικούς γραμματείς και υπουργούς οι οποίοι της ζητούσαν χάρες. 


«Τους απέπεμπα. Μου ανέθεσαν να κάνω μια ανάκριση μέσα στις φυλακές Επταπυργίου το 1986 και όταν είδαν ότι έχω συγκεντρώσει τέτοιο υλικό που αποδείκνυε την τέλεση σωρείας κακουργημάτων μου είπα ΄κουκούλωσε την΄ », τόνισε η κ. Γιαταγάνα. Και τόνισε ότι τα έχει
"καταγγείλει δημόσια και με κυνηγούσαν στο σκαμνί και για αυτό το λόγο τη μια φορά δίκαζα και την άλλη δικαζόμουν και όπως είπε έρχοταν και υπουργοί και βουλευτές και ζητούσαν να κάνουμε χατήρια, να μεροληπτήσουμε σε μια υπόθεση".


http://greeknation.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.