# #

1 Ιουλ 2011

Con toda palabra...και με καθε χαδι...




...Με κάθε λέξη
με καθε χαμογελο,
με καθε ματια
και με καθε χαδι...

Πλησιαζω το νερο
πινοντας τα φιλια σου,
το φως του προσωπου σου
το φως του κορμιου σου...

Το να σ'αγαπω ειναι σαν προσευχη
ειναι το τραγουδι του μουγγου,
τα ματια του τυφλου
γυμνο μυστικο..

Παραδινομαι στα χερια σου
χωρις φοβο μα ηρεμια,
με μια προσευχη στα χειλη μου
και μια προσευχη στην ψυχη μου...

Πλησιαζω στη φωτια
που καιει τα παντα
στο φως του προσωπου σου,
στο φως του κορμιου σου...

Το να σ'αγαπω ειναι μια προσευχη
το τραγουδι του μουγγου,
το φως του τυφλου
το γυμνο μυστικο...
Μ' ολες τις λεξεις
μ' ολα τα χαμογελα,
μ' ολες τις ματιες
και μ' ολα τα χαδια...

Παραδιδομαι στα χερια σου...
Δε φοβαμαι κι ειμαι ηρεμος,
με μια προσευχη στα χειλη μου
και μια προσευχη στην ψυχη μου...

...Ξέρεις!

 Lhasa De Sela - Με κάθε λέξη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.