# #

20 Φεβ 2011

Η άλλη μου «μαμά»!



Εδώ και καιρό έχω διαπιστώσει πως απέκτησα κι άλλη ‘μαμά’
Την κυρία Κατερίνα.
Η κυρία Κατερίνα, 75 ετών, η διαχειρίστρια της πολυκατοικίας (από το 1972 παρακαλώ!) με χιούμορ και αεικίνητη παρά την ηλικία της.
Μένει ισόγειο δίπλα στο ασανσέρ και κόβει κίνηση:
Μπαίνω με την σακούλα του Βερόπουλου, βγαίνει αυτή: - τι πήρες;
Βγαίνω για βράδυ, βγαίνει κι αυτή: - που πας, εξεταστική δεν έχεις;
Άσε τα ‘…χλωμή σε βλέπω, τρως καλά;’… ‘…πολύ καπνίζεις…’ …’ντύθηκες; Κάνει κρύο…’
Και που καταλαβαίνει ποιος βγαίνει από το ασανσέρ; Μου το είπε:
‘το ακούω κι από τον χρόνο που κάνει ν’ ανεβοκατέβει ξέρω από ποιον όροφο έρχεται και σε ποιον πάει!!!’
Τέτοια πράγματα…
Την πρώτη φορά που με πέτυχε στην λαϊκή αγορά με πήρε από το χέρι και με σύστησε στους ‘καλύτερους’ πωλητές: ‘να την προσέχετε κλπ…’
Το ίδιο έκανε και στο σούπερμαρκετ
Αποκορύφωμα:
Πρώτες μέρες γνωριμίας με τον λαβερμπόυ, τον Προκόπη:
Χτυπάει κουδούνι κάτω εισόδου, - ποιος; / - Προκόπης  / – ανέβα… 
Περιμένω… πουθενά ο Προκόπης… τι έγινε; χάλασε το ασανσέρ; ανεβαίνει 5ο από σκάλες; Τίποτα…
Τηλέφωνο: - πούσαι ρε Προκόπη, το μετάνιωσες κι έφυγες;
- όχι, εδώ… με την κυρία…
Κατάλαβα, τρέχω ισόγειο… η κ. Κατερίνα έχει στριμώξει τον Προκόπη και του κάνει ανάκριση!
Αργότερα δικαιολογήθηκε:΄Να μην ξέρω με ποιον βγαίνει το κορίτσι μου’!!!
- κορίτσι ΜΟΥ;
Το πήρα απόφαση, μ’ έχει υιοθετήσει!
Τα δικά της παιδιά σπάνια εμφανίζονται (2+3 εγγόνια) γιατί  όπως λέει: ‘…δεν καταδέχονται τα Κάτω Πατήσια, μένουν σε πιο ‘αξιοπρεπή’ προάστια, μη χέσω…’
 Υποψία:
Νομίζω πως έχει απ’ ευθείας επικοινωνία με την μάνα μου, τα έλεγαν με τις ώρες όταν είχε έρθει, μάλλον ανταλλάξανε τηλέφωνα και της δίνει αναφορά…
 
http://denxeroun.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.