# #

25 Φεβ 2011

Ο Καραμανλής ήξερε τα πάντα… λέει η Ντόρα




Μετά τον Καραμανλή, η Ντόρα… 

Ο Γιώργος Τράγκας εξασφάλισε και δεύτερη σημαντική δημοσιογραφική επιτυχία, καθώς στο τεύχος του περιοδικού «Crash» που κυκλοφορεί σήμερα, η Ντόρα Μπακογιάννη ανοίγει την καρδιά της στον γνωστό εκδότη, και λέει πράγματα που δεν έχουν ακουστεί στο παρελθόν από τη σημερινή πρόεδρο της Δημοκρατικής Συμμαχίας.
Η πρώην υπουργός Εξωτερικών των κυβερνήσεων Καραμανλή, αναφέρεται στην ήττα της από τον Αντώνη Σαμαρά για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, στις 29 Νοεμβρίου του 2009, και την αποδίδει σε «συνωμοσία εναντίον της».
Σύμφωνα με την αφήγηση του Γιώργου Τράγκα, η Ντόρα Μπακογιάννη εκτιμά ότι τα τελευταία τρία χρόνια των κυβερνήσεων Καραμανλή υπήρξε οργανωμένο σχέδιο εναντίον της, «καλά προετοιμασμένο, στο οποίο συμμετείχαν πολλοί»..
.
, προκειμένου να μην βρεθεί εκείνη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, διαδεχόμενη τον ανιψιό του ιδρυτή της.
«Επιχείρησαν να με μειώσουν ηθικά με τη Siemens και άλλες ιστορίες. Αμφισβήτησαν τον πατριωτισμό μου. Μίλησαν για τοστιέρες και καφετιέρες. Την ώρα που εγώ έδινα μάχη στο εξωτερικό, στην Ελλάδα δινόταν η εντύπωση ότι έχω προδώσει τα όσια των οσίων. Ήταν ένα κομμάτι του παλαιού κατεστημένου της ΝΔ που έλεγε ότι έχω δυο μεγάλα ελαττώματα: Είμαι κόρη του Μητσοτάκη και γυναίκα», λέει χαρακτηριστικά η Ντόρα Μπακογιάννη στον Γιώργο Τράγκα.
Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο παρουσιάζει η αναφορά της στις σχέσεις της με τον Κώστα Καραμανλή
Η άλλοτε δήμαρχος Αθηναίων πιστεύει ότι ο πρώην πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας δεν είχε καμία εμπλοκή στο «σενάριο» που θεωρεί ότι είχε στηθεί εναντίον της, σχολιάζει ότι δεν «είχε ανάγκη τη δική μου συμβουλή, για να αποφασίσει τις πρόωρες εκλογές του 2009», και στέκεται στην ισορροπία δυνάμεων με το πρωθυπουργικό γραφείο, την περίοδο που ήταν υπουργός Εξωτερικών.
«Ο Καραμανλής ήξερε τα πάντα, για τις πρωτοβουλίες μου και τις μάχες που έδωσα για τα εθνικά θέματα. 
Εγώ έδωσα τη μάχη με τους Αμερικανούς στο Βουκουρέστι, και το ξέρει καλά. Ξέρει πολύ καλά τις συζητήσεις που είχα μαζί τους. Γι’ αυτό και περιμένω να βγάλει κι άλλα το WikiLeaks», τονίζει με έμφαση η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας.
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.