# #

27 Οκτ 2010

Είσαι παραγωγικός, δυναμικός, είσαι διαχρονική αξία αλλάαααα είσαι και τεμπελόσκυλο του κερατά ελληναρά μου!!!

Ζούμε σε απόλυτη παράνοια!



Ο ΓΑΠ έκανε δηλώσεις.


Κλαπ κλαπ (χειροκρότημα και επαναστατικό σήκωμα γροθιάς).

Καταλαβαίνεις τι εννοεί έτσι; Είσαι παραγωγικός, δυναμικός, είσαι διαχρονική αξία αλλάαααα είσαι και τεμπελόσκυλο του κερατά ελληναρά μου. Γιατί έχεις μια κυβέρνηση ...που πιστεύει σε εσένα και θέλει να σε αναδείξει αλλά κάνεις το δύσκολο και την αναγκάζεις να ψάχνει αλλού (λέγε με ΔΝΤ και μνημόνιο). Γι' αυτό πλερώνεις μαύρε! Για την ανεπάρκεια σου!

Κι εγώ αναρωτιέμαι...Σε ποιο παράλληλο σύμπαν ζει το νούμερο; Ποιας χώρας πρωθυπουργός (μη χέσω!) είναι; Ποιος μαλάκας προγραμματίζει κάθε βράδυ το σκληρό του και άλλα λέει, άλλα εννοεί κι άλλα κάνει; Πόσα στον πούτσο θέλει ακόμα για να με αποτρελάνει; Κι αυτά τα γαμημένα τα κακώς κείμενα γιατί μου τα κοτσάρει όπου βρεθεί; Δε βλέπει γύρω του τα σκατά; Ας αλλάξει τα πολυεστιακά του κι ας σταματήσει να μας πρήζει επιτέλους! Όλος ο κόσμος τον ρουφάει κανονικά κι αυτό το τρελό αγόρι στην κοσμάρα του. Θέλω επειγόντως να γνωρίσω το γιατρό του για να δώσει και σ' εμένα από αυτό το καλό που του δίνει. Καίγομαι λέμε! Οι δηλώσεις που κάνει είναι σίγουρα υπό την επήρεια και μόνο έτσι μπορούν να διαβαστούν!

Κάθε φορά που ακούω ή διαβάζω δηλώσεις ΓΑΠ μου γαμιέται η ψυχολογία. Τον βλέπω εκεί νηφάλιο, χαμογελαστό και αποφασισμένο να μου λέει πως θα με πηδήξει και παθαίνω ένα ντουβρουτζά. Αρχίζω και αισθάνομαι ενοχές. Ρε λες τελικά το γαμήσι να είναι για καλό και αντί να βγαίνω στο δρόμο και να απεργώ ουρλιάζοντας να κάτσω να το απολαύσω; Μετά φαντάζομαι τον χοντρό Θόδωρο με τα 158 σπίτια να είναι από πίσω μου και να τις δίνει ασθμαίνοντας και ανατριχιάζω. Και πέφτω πιο βαθιά στην κατάθλιψη γαμώτο. Κι αυτή την εποχή ο Φιντέλ μου αγαπάει και δε μπορεί να με αναλάβει. Ντουγρού για το Σινούρη με βλέπω πάνω στο άνθος της ηλικίας μου γαμώ την τρέλα μου, γαμώ!

Άλλες πάλι φορές, που με πιάνουν τα χάπια, σκέφτομαι πως ο ΓΑΠ είναι απλά ένας παπάρας. Με εξουσία μεν αλλά παπάρας. Και γύρω του έχει κι άλλους παπάρες. Μεγαλύτερους από αυτόν. Γιατί, όταν βγαίνεις και λες “Μαζί τα φάγαμε” κι εσύ έχεις 542 σπίτια ενώ εγώ είμαι απλήρωτη από το Φλεβάρη και ψάχνω στις τσέπες από όλα μου τα ρούχα μπας και μαζέψω τα φραγκοδίφραγκα για να πάρω τσιγάρα, μόνο μεγάλος παπάρας μπορεί να είσαι αδερφάκι μου (για σένα τα λέω Θόδωρα παιδί μου, μη κοιτάς αλλού!).

Ξες κάτι; Στ' αρχίδια των φίλων μου (μιας κι εμένα δε μου φύτρωσαν ακόμα) αν το μπουρδέλο χρωστάει. Ας τα πάρουν από αυτούς που τα έφαγαν. Εγώ δεν έφαγα δεκάρα τσακιστή. Μου χρωστάνε και δεν τους χρωστάω. Την υγεία, την παιδεία, την ασφάλεια, την ανάπτυξη τα πληρώνω όλα κάθε μέρα εδώ και κάμποσα συναπτά έτη. Χέστηκα αν βουλιάζει η χώρα. Έτσι κι αλλιώς εγώ βουλιαγμένη είμαι. Πιο κάτω δεν έχει. Αν θέλει ο κατ' ευφημισμόν πρωθυπουργός να σώσει το κωλοχανείο που έφτιαξε ο μπαμπάς του και ο παππούς του αγκαζέ με την άλλη αξιολάτρευτη οικογένεια της επικράτειας ας το κάνει με τα λεφτά τα δικά του και των κολαούζων του. Τα δικά μου πάπαλα. Νιάμα παρί, που λένε και στο χωριό μου! Ένας κώλος μου απόμεινε κι αυτόν τον έχω ταγμένο αλλού.

Άι σιχτίρ. Είχα δεν είχα συγχύστηκα νυχτιάτικα! Τι τις θέλω και τις διαβάζω τις ρημάδες τις εφημερίδες;


Μιλτιάδη μωρό μου, εσύ καλά τα είπες. Ρομαντικά. Το κακό είναι πως τα σκατοκέφαλα μερικών δε γυρίζουν και κάποιων άλλων δεν πέφτουν. Και η ζωή τραβάει την ανηφόρα με ΔΝΤ και μνημόνια. Κι ο σώσων ευατών σωθήτω. Αμήν!                       http://gamaeikaidernei.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.