# #

25 Φεβ 2015

Αλέξη, ένα καλό σημάδι θα ήταν να ξεκινήσετε αμέσως την εφαρμογή αυτών που λέει το πρόγραμμά σας για τους καναλάρχες και τους ολιγάρχες.

Αλέξη, πες μου την αλήθεια...


Αλέξης Τσίπρας
Αγαπητέ Αλέξη, συγχαρητήρια για την εκλογή σου. Σου γράφω γιατί έχω αγωνία για ένα θέμα και δεν θέλω να αδικήσω ούτε εσένα και την κυβέρνησή σου, αλλά ούτε και τον εαυτό μου.
Αλέξη, καταλαβαίνω πως σας την είχαν στημένη, για να σας ανατρέψουν με το καλημέρα.
Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη ούτε στη γερμανική κυβέρνηση, ούτε στους «εταίρους», ούτε στην ντόπια οικονομική ελίτ-Μαφία.
Αλέξη, εγώ δεν θα σε κατηγορήσω πως έκανες κωλοτούμπα. Άλλωστε, εγώ δεν σε ψήφισα.
Καταλαβαίνω, όμως, πως, όταν σου βάλουν το πιστόλι στον κρόταφο, το πρώτο που κάνεις είναι να σκεφτείς πώς θα επιβιώσεις. Νομίζω πως κι εγώ αυτό θα έκανα.

Δεν πιστεύω ότι τρελαθήκατε ομαδικά στον ΣΥΡΙΖΑ να κάνετε μια τετράμηνη συμφωνία που είναι κόντρα σε όσα λέει το πρόγραμμά σας.
Αλέξη, εγώ δεν είμαι ο Μανώλης Γλέζος, ούτε ο Μίκης Θεοδωράκης....

Αν και χαίρομαι πολύ που δεν είμαι ο Μίκης Θεοδωράκης, γιατί ο Μίκης Θεοδωράκης είχε βγει με τη ρόμπα στο Mega το βράδυ που η κυβέρνηση Σημίτη παρέδωσε τον Οτσαλάν στους Τούρκους – ο Οτσαλάν είναι ακόμα στη φυλακή- για να υπερασπιστεί τον Πάγκαλο, τον Σημίτη και όλους αυτούς τους σιχαμένους, λέγοντας, περίπου, πως το να είσαι Έλληνας είναι αυτομάτως πιστοποιητικό αθωότητας.
Από εκείνο το βράδυ, δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο Μίκης Θεοδωράκης, του οποίου το καλλιτεχνικό έργο σέβομαι, αν και αυτό το έργο ταυτίστηκε με την ήττα της Αριστεράς και την αποθέωση μόνο του ίδιου.
Οπότε, Αλέξη, δεν μου λέει τίποτα να σε στηρίζει ο Μίκης Θεοδωράκης, αφού, κατά καιρούς, έχει στηρίξει όλες τις κυβερνήσεις· μέχρι και αυτή του Μητσοτάκη, στην οποία ήταν υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου. Και βέβαια, πήρε βραβεία από όλους. Δώστε του κι εσείς μερικά βραβεία, και θα σας «αγαπάει».
Αλέξη, μπορεί να μην είμαι ο Γλέζος ή ο Θεοδωράκης αλλά έχω κι εγώ ένα κούτελο στην κοινωνία.
Ουσιαστικά, δεν έχω τίποτε άλλο από ένα κούτελο που θέλω να είναι καθαρό.
Αλέξη, θα ήθελα να μου στείλεις ένα σημάδι για να καταλάβω πως η τετράμηνη παράταση της δανειακής σύμβασης είναι μια κίνηση τακτικής για να κερδίσετε χρόνο.
Θέλω να μου στείλεις ένα σημάδι ότι κάνατε αυτή τη συμφωνία, μόνο και μόνο για να δώσετε τη μάχη στο χρονικό σημείο που θα είστε έτοιμοι να την δώσετε και να την κερδίσετε.
Αλέξη, ξέρεις και ξέρω -και το ξέρει κι όλος ο κόσμος- πως η Ελλάδα δεν έχει καμία ελπίδα μέσα στην ευρωζώνη.
Μέσα στην ευρωζώνη -όπως είναι σήμερα τουλάχιστον- τα πράγματα για την Ελλάδα και τους Έλληνες θα γίνονται όλο και χειρότερα.
Αν το σχέδιό σας συνεχίζει να είναι η απαραίτητη διαγραφή χρέους, βρες έναν τρόπο να με ενημερώσεις.
Αν σκοπεύετε να παίζετε καθυστέρηση μέχρι να αλλάξουν οι συσχετισμοί δυνάμεων μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση -μετά τις επικείμενες εκλογές σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες-, πάλι βρες έναν τρόπο να με ενημερώσεις.
Αλέξη, δεν είμαι 80 χρονών, για να καίγομαι για την υστεροφημία μου -αν ήμουν 80, θα σας τα έχωνα ούτως ή άλλως, ώστε να φύγω σαν μόνιμος επαναστάτης- αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθει ο Χάρος να σε πάρει, οπότε θέλω να ξέρω τι σκοπεύετε να κάνετε, για να κανονίσω την πορεία μου.
Δεν θα ήθελα να ανέχομαι μια κυβέρνηση που θα κοροϊδεύει τους πολίτες, όπως οι προηγούμενες, μόνο και μόνο επειδή το παίζει αριστερή.
Αλέξη, ένα καλό σημάδι θα ήταν να ξεκινήσετε αμέσως την εφαρμογή αυτών που λέει το πρόγραμμά σας για τους καναλάρχες και τους ολιγάρχες.
Σε αυτό το θέμα, δεν μπορεί να σας βάλει το πιστόλι στον κρόταφο η γερμανική κυβέρνηση.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εφαρμόσετε και για τους ολιγάρχες τους νόμους που ισχύουν για όλους εμάς τους υπόλοιπους.
Αν κάνετε αυτό αμέσως, θα το λάβω εγώ το μήνυμα.
Και δεν θα το λάβω μόνο εγώ. Θα το λάβουν όλοι.
Σε ευχαριστώ, Αλέξη.
Καλή επιτυχία.

6 σχόλια:

  1. Ονειρευτείτε, κουτορνίθια! Είπε, τόσο άκομψα, ο κυρ Κώστας στην διπλανή παρέα των πολιτικολογούντων νεαρών.
    Αριστεροί, παλαιά, ήταν όσοι έβαζαν τα αγγειά τους αριστερά και το ρώταγαν οι ραφτάδες, γιά να μην κρεμάει το ένα μπατζάκι!
    Αριστερισμός, στην πολιτική ιστορία, επονομάζεται ο Σκοπούμενος Διεθνισμός!
    Δεν θα προχωρούσε η Ελλάδα σε εκλογές εάν ο Εξωτερικός Παράγοντας και ο Εσωτερικός δεν είχαν κάνει τα... κουμάντα τους!
    Εσείς, Κουτορνίθια εθεωρήσατε τους... Επικυρίαρχους;
    Τόσα χρόνια τα μαναρεύουν, όλα αυτά τα... Φρούτα της Ελληνικής Πολιτικής Σκηνής!

    Η Πολιτική είναι ένα έργο της Άγκαθα Κρίστι με, εξ αρχής, γνωστό το θύμα και όλους τους άλλους εμπλεκόμενους, με την πρόνοια της συγγραφέως, στο... κόλπο!
    Έχουν, λοιπόν, γνώσιν οι φύλακες! Γιά αυτούς, όμως!
    Αλίμονο αν άφηναν στην κρίση των λαών τόσο σπουδαίες αποφάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koυτορνίθια εμείς...ευχαριστούμε ευγενέστατέ μου κύριε ή κυρία....
      Ο γνωστός πολιτισμός των φράγκων επικυρίαρχων και των οσφυοκαμπτών "Ελλήνων".

      Καλύτερα να ονειρευόμαστε , παρά να σκύβουμε .....

      Διαγραφή
    2. "Καλύτερα να ονειρευόμαστε , παρά να σκύβουμε ....."
      Όταν ανοίξουν τα μάτια σου να μας το πεις. Προς το παρόν απόλαυσε τον μακάριο ύπνο σου.

      Μιλάς κι εσύ για ευγένεια ... . Έχεις καθυβρίσει τους πάντες.
      Την λέξη Δημοκρατία την έκανες βρισιά.
      Μας λείπουν οι πολιτικές αναλύσεις σου

      Διαγραφή
    3. Nα στε καλά για την ευγένεια και τον πολιτισμό σας

      Διαγραφή
    4. Τι σχέση μπορεί να έχεις εσυ με πολιτισμό ;

      Διαγραφή
    5. απλά και μόνο επειδή σου δίνω λόγο εδώ αν και με βρίζεις ...ανώνυμα

      Διαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.