# #

3 Αυγ 2013

ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ , ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΦΥΓΩ….!!!

Ο τσάμπα πολύς λόγος για τον Δημοσίο Υπάλληλο  που βρίσκεται συνεχώς στο επίκεντρο και μόνιμα εκβιαζόμενος δεν αντέχεται, δεν μπορώ να αποδώσω στη δουλειά μου όσο πρέπει και όπως πρέπει.

Διώξτε με, θέλω να φύγω, αλλά χωρίς σύνταξη, γιατί είμαι 50αρης και θέλω να συνεχίζω να δουλεύω.


Βαρέθηκα να με εμπαίζετε σαν ανίκανο και τεμπέλη, και από την άλλη να προσπαθείτε να με βγάλετε στην απραξία του τύπου εφεδρεία, διαθεσιμότητα, κινητικοτητα , και διάφορες άλλες μαλακίες.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα γιατί δεν βγάζετε  μια ανακοίνωση για εθελουσία έξοδο από το δημόσιο να γίνει χαμός, να φύγουμε πάνω από τους μισούς και μάλιστα με χαμηλές αποζημιώσεις της τάξης των... 30.000- 40.000 ευρώ , όχι όπως στις ΔΕΚΟ με ποσά πάνω από 150.000 ευρώ ενω πολλές φορές αγγίζουν και τα 300.000 ευρώ.

Θα τα "τσεπώσω" θα πάω στο χωριό μου και θα ασχοληθώ με κοττούλες,και με τα χωραφάκια μου μόνο για πάρτη μου…

Τώρα μάλιστα που μας γεμίσατε «μαύρους» θα αρπάξω καμιά 20αριά και θα κάνω τα κτήματα μου παράδεισο αφού καταργήσατε και την εργατική νομοθεσία θα τους έχω με αμοιβή μόνο το ημερήσιο φαγητό τους, άντε και κανα 2ευρω την ημέρα..

Και όταν κάποιος δεν μπορεί, θα έχω και μια καραμπίνα και θα βάζω άλλον που θα θέλει την θέση του να «τον τακτοποιεί».!!!

Και μάλιστα θα οργανώσω την περιφέρεια έτσι ώστε  αν θα σκάτε μύτη θα έχουμε έτοιμα άφθονα κλούβια αυγά και ντομάτες για να σας υποδεχόμαστε.

Από την άλλη θα απολαμβάνω την πρόσμιξη σας με τους λαθρομετανάστες οι οποίοι, πλησιάζει η ώρα για να μπουν και στην Εκκάλη στο Ψυχικό κλπ.
Θα σας περιορίσουμε στο κεντρικό λαθρομεταναστευτικό ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΚΡΑΤΟΣ έτσι να βράζετε στο ζουμί αυτού που φτιάξατε.
 
Δεν τολμάτε όμως να μας διώξετε γιατί θέλετε μαλάκες να στηρίζουν το σύστημα…!!!

Απλά μόνο η απειλή σας βολεύει για να εκβιάζετε τον κόσμο…παλιοκαθήκια του κερατά….!!!

Δεν πειράζει και εγώ σήμερα αγόρασα μεγάλη ποσότητα καφέ, ζάχαρη, ξηρούς καρπούς, και μερικά μπουκαλάκια «σκατς», και με το υστέρημα μου καινούργιο laptop που με 12 ευρώ έκανα απεριόριστη μηνιαία σύνδεση στο internet, και από αύριο θα «υποδέχομαι» τον Έλληνα μαμάκα πολίτη για να τον εξυπηρετήσω…!!!

Ας έρθει και ο, η προϊστάμενός μου να με ελέγξει, ..με ένα ποτηράκι έγινε και αυτός «κολλητός  μου»…


Με 960 ευρώ 28 χρόνια μηχανικός τι περιμένετε να σας εξυπηρετήσω; όταν η καθαρίστρια παίρνει 800 με προϋπηρεσία μηδενική;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.