# #

8 Σεπ 2010

ποια θρησκεία είναι η καλύτερη ? ? ?

…Ήταν κάποτε,ένας ορθόδοξος ιερέας,ένας μουσουλμάνος και ένας ραβίνος και συζητούσαν για το ποιανού θρησκεία είναι η καλύτερη.’Έτσι άρχισαν να…..λένε μεταξύ τους,ποια θρησκεία κάνει μεγαλύτερα θαύματα!
-Λέει πρώτα ο ορθόδοξος:
«Εκεί που ψάρευα μια μέρα στη μέση του πελάγους,πιάνει μια τρομερή τρικυμία,οπότε,τι να κάνω;Προσεύχομαι στο Θεό και …ξάφνου το Θαύμα έγινε…γύρω-γύρω τρικυμία και στη μέση, λάδι ή θάλασσα».!.
-Αυτό δεν είναι τίποτα λέει ο Μουσουλμάνος.»Εγώ μια φορά που είχα πάει στην έρημο ,πιάνει μια τρομερή αμμοθύελλα,οπότε και προσεύχομαι στον Αλλάχ και ξάφνου..να το Θαύμα έγινε..γύρω-γύρω αμμοθύελλα και στη μέση όπου βρισκόμουν,γαλήνη».!.
-Ααααα,αυτά δεν είναι τίποτα,εγώ να δείτε,λέει ο Ραβίνος.»Ο δικός μου Θεός ,ακούστε να δείτε τι έκανε.Πριν να πάω στη Συναγωγή,καθόμουν σε ένα παγκάκι και δίπλα μου έρχεται και κάθεται μια πανέμορφη ξανθιά.Και εκεί που καθόμασταν μου λέει:Θέλω κάνουμε sex!...
.Εγώ όμως δεν μπορούσα γιατί ήταν Κυριακή και ως γνωστόν την Κυριακή,εμείς οι Εβραίοι,δεν κάνει να εργαζόμαστε,τι να κάνω λοιπόν;Προσεύχομαι κι εγώ στο Θεό μου και ξάφνου ..το Θαύμα έγινε…γύρω-γύρω Κυριακή και στη μέση ........................................................................Σάββατο.!                                                                                                                                                                         .http://www.thema-xronou.gr/                                                                              

2 σχόλια:

  1. kala gamato einai~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koukla mou esu pou ta brikes tetia vizia???????????????????????????????????????//??????? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. re file lathos kanis
    o ravinos to sabato exi argia & oxi tin kirgiaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.