# #

26 Μαΐ 2010

ποιες καταθέσεις να πάω να σηκώσω από την τράπεζα, τις ανύπαρκτες;



Σήμερα αισθάνθηκα άκρως διασκεδαστική. Πήγα στην Τράπεζα να καταθέσω το ενοίκιο και έπεσα σε μια ουρά από τουλάχιστον 25 ηλικιωμένους συνταξιούχους που περίμεναν να πληρωθούν τη σύνταξη τους οι άνθρωποι. Μιλούσαν μεταξύ τους για το γεγονός ότι αναγκάζονται να έρθουν σ' αυτό το υποκατάστημα γιατί εκείνο που είχαν κοντά τους είχε καεί. Μαζεύτηκαν στο μεταξύ κι άλλοι, έλεγαν τα δικά τους τα καθημερινά, καλημέρες και τα νέα τους, γνωριζόντουσαν όλοι, κι όταν τελείωσαν τα μεταξύ τους θέματα προς συζήτηση γύρισε μια κυρία προς εμένα και με ρώτησε με μια τρομερή χαρά: "κι εσείς ήρθατε να τα πάρετε;" και της απάντησα:
"όχι, εγώ ήρθα να πληρώσω". Γέλασε μέχρι και το παρδαλό κατσίκι μέσα στην τράπεζα. Κι όταν τελείωσαν τα γέλια η ίδια κυρία γύρισε και μου είπε: "πάντως είστε πολύ ευχάριστος άνθρωπος!".
Η ζωή είναι γεμάτη από αστεία πράγματα, όσο για καταθέσεις, εγώ δεν έχω ούτε πάγιο λογαριασμό πληρωμής υποχρεώσεων, ποιες καταθέσεις να πάω να σηκώσω από την τράπεζα, τις ανύπαρκτες; Ελπίζω μόνο την άλλη φορά που θα πάω στην τράπεζα να πληρώσω κάτι να μου συμβεί κάτι εξίσου αξιομνημόνευτο.
Καλό απόγευμα .................

http://deni-for-ever.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.