Όλο και κάτι θύμιζε το κεντρικό σύνθημα “Greek Summer is a State of Mind” (σε ελεύθερη μετάφραση «το ελληνικό καλοκαίρι είναι κοσμοθεωρία» ή «πνευματική κατάσταση») της πανάκριβης καμπάνιας για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, που παρουσίασε ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης με φιέστα την Πέμπτη.
Αρκετοί, μεταξύ των οποίων και τέσσερα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ, αντέδρασαν, άλλωστε, για το γεγονός ότι η κυβέρνηση θα δώσει στην ιδιωτική εταιρία «Marketing Greece» 32 εκατομμύρια ευρώ με απευθείας ανάθεση για την τουριστική προβολή της χώρας, ενώ ο ΕΟΤ υπάρχει ακριβώς για αυτό τον λόγο.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγινε, λοιπόν,
πολλή κουβέντα. Αρκετοί θυμήθηκαν το τραγούδι του Billy Joel, “New York State Of Mind”, που έγινε ξανά γνωστό στις αρχές της δεκαετίας του 2000 μετά την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου. Το ίδιο τραγούδι χρησιμοποιήθηκε στην τουριστική καμπάνια της Νέας Υόρκης το 2014.
Άλλοι χρήστες υπενθύμισαν ότι το 2012 η πολιτεία της Νέας Υόρκης ακολούθησε την «μόδα» που λάνσαρε ο Δήμαρχος Μάικλ Μπλουμπεργκ και χρησιμοποίησε το τραγούδι “Empire State of Mind” των Alicia Keys και Jay-Z για να διαφημίσει την αμερικάνικη μεγαλούπολη και τις δυνατότητες για οικονομική ανάκαμψη.
Ένα χρόνο νωρίτερα ο σκηνοθέτης Spike Lee είχε φτιάξει ένα διαφημιστικό με το ίδιο τραγούδι, που είχε σκοπό να δοθούν «ευχαριστίες» στους ανθρώπους της πολιτικής προστασίας της Νέας Υόρκης, με αφορμή την συμπλήρωση δέκα χρόνων από την 11η Σεπτεμβρίου.
Τον γύρο του διαδικτύου έκανε όμως μια πολύ πιο πρόσφατη διαφήμιση. Η εταιρία καλλυντικών Lancaster, στο πλαίσιο της προώθησης των αντιηλιακών της, χρησιμοποίησε το μότο “Summer is a State of Mind”.
Και απ’ ό,τι φαίνεται οι ιθύνοντες της καλοπληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας πρόσθεσαν απλά μια λέξη: “Greek Summer is a State of Mind” το τελικό (όχι και τόσο πρωτότυπο) σύνθημα.
Για το θέμα τοποθετήθηκε και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης:
«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το “μεγαλειώδες” project του για τον ελληνικό τουρισμό.
Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!
Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη.
Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.