# #

7 Μαρ 2014

Kαι ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης "κατεβαίνει"...ή ανεβαίνει?



Κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ ήταν γιατί κάποιος "κατεβαίνει" στις εκλογές και δεν "ανεβαίνει". 
Μάλλον γιατί επί χρόνια πολιτική και συνδικαλισμός φρόντισαν να θυμίζουν περισσότερο κατάπτωση και λιγότερο κάποιου είδους άνοδο, έστω κι αν μιλάμε για δύσκολες ανηφόρες. 

Επειδή όμως στις εποχές που ζούμε πιστεύω ότι το να τηρείς μονίμως αποστάσεις είναι χρήσιμο μόνο στην οδήγηση, αποφάσισα αυτή τη φορά να το βάλω το στοίχημα. 

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου δηλώνω παρών και το όνομά μου θα περιλαμβάνεται στο ψηφοδέλτιο του ...
συνδυασμού «Άλλος δρόμος για την Κατερίνη» με υποψήφιο δήμαρχο τον Χρήστο Γιαννούλη. 

Είναι γεγονός ότι επί χρόνια είχα γυρίσει την πλάτη στο σύστημα και είχα πολλούς και βάσιμους λόγους για να το κάνω. 

Αλλά σ' αυτήν την κρίσιμη περίοδο σε ό,τι αφορά το μέλλον της πόλης μου, την ποιότητα και το επίπεδό της, εγώ προσωπικά δεν θέλω να έχω κανένα άλλοθι. Θα ήθελα με τον πλέον σαφή τρόπο να έχω κι εγώ το μέρος της ευθύνης που μου αναλογεί, επιλέγοντας να συμμετέχω και όχι να απέχω. 

Δεν θα σας κουράσω με πολιτικά θέματα. Άλλωστε δεν πιστεύω στη στενά κομματική λογική της τοπικής αυτοδιοίκησης όπως επί χρόνια λειτουργούσε. Πιστεύω ότι κάθε ενεργός πολίτης και κυρίως όσοι έχουν δείξει πως έχουν άποψη (σωστή ή λάθος) δεν πρέπει να κλείνονται στο καβούκι τους. Πρέπει να είναι ενεργό μέρος της κοινωνίας και να είναι μονίμως υπόλογος σ' αυτήν.

Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.