# #

21 Φεβ 2014

"Ερωτεύτηκα τον Φιντέλ και μετά θέλησα να τον σκοτώσω!"

"Κάποιος ήταν ψηλότερος από τους άλλους.Τον ρώτησα ποιος ήταν. Εκείνος γέλασε και μου είπε: 'Εγώ είμαι η Κούβα. Κομαντάντε Φιντέλ Κάστρο". 

Έτσι περιγράφει την πρώτη τους συνάντηση η74χρονη σήμερα Νεοϋορκέζα Μαρίτα Λόρενζ, η γυναίκα που ερωτεύτηκε τον Φιντέλ, έγινε ερωμένη του στην Αβάνα και αργότερα -το 1960- στρατολογήθηκε από τη CIA για να

τον σκοτώσει, με χάπια δηλητηρίου!



Η ιστορία της ξεκινά στις 28 Φεβρουαρίου 1959, όταν το κρουαζιερόπλοιο, στο οποίο ο πατέρας της ήταν καπετάνιος, έριξε άγκυρα στο λιμάνι της Αβάνας.
Ήρθαν να τους υποδεχθούν κάποιοι ένστολοι άνδρες, μεταξύ των οποίων και ο Κάστρο.
"Τότε ήταν 33 ετών με σπινθηροβόλα μάτια" θυμάται. "Αυτό ήταν. Τον... ερωτεύτηκα".


Επιστρέφοντας στη Νέα Υόρκη λίγες ημέρες αργότερα, ο Κάστρο την βομβάρδιζε με τηλεφωνήματα, καλώντας την να επιστρέψει στην Κούβα.
Εκείνη επέστρεψε και εγκαταστάθηκε στο διαμέρισμα του Κάστρο στον 74ο όροφο του Havana Hilton.
Δύο μήνες αργότερα ανακάλυψε ότι ήταν έγκυος. 


Η ευτυχία της όμως δεν κράτησε για πολύ. Μια μέρα -και ενώ ήταν σε προχωρημένη εγκυμοσύνη- ήπιε ένα ποτήρι γάλα, λιποθύμησε και ξύπνησε λίγες ώρες αργότερα σοβαρά άρρωστη και χωρίς μωρό...


Επέστρεψε στη Νέα Υόρκη για θεραπεία. 

Εκεί, την επισκέφθηκαν πράκτορες της CIA, οι οποίοι της είπαν ότι ο Κάστρο είχε εμπλακεί στην έκτρωση.
"Δεν το πίστεψα. Ωστόσο μου έκαναν μια καλή πλύση εγκεφάλου, λέγοντάς μου ότι εκείνος μου το έκανε. Αυτό με σόκαρε" λέει η ίδια.
Έτσι, πείστηκε από τη CIA για την επικινδυνότητα του Κάστρο και την απειλή που συνιστούσε για τις ΗΠΑ.


"Μου είπαν: Θέλουμε να τον βγάλεις από τη μέση" θυμάται η Λόρενζ.
Εκείνη συμφώνησε και τον Ιανουάριο του 1960 ταξίδεψε στο Μαϊάμι για να συναντήσει έναν πράκτορα της CIA, ο οποίος της παρέδωσε χάπια με δηλητήριο.
Εκείνη το μόνο που είχε να κάνει ήταν να ρίξει ένα χάπι στο ποτό του Κάστρο.
Όταν επέστρεψε στο διαμέρισμα του Κάστρο έριξε ένα χάπι σε ένα ποτήρι με νερό, αλλά  αυτό άρχισε να αφρίζει.
Προσπάθησε -μάταια- να το ανακατέψει για να διαλυθεί ο αφρός. Εκείνη την ώρα πανικοβλήθηκε, καθώς ο Φιντέλ ερχόταν προς το μέρος της.




Εκείνος κατάλαβε το σχέδιο δολοφονίας του και "πήρε το όπλο του".
"Νόμιζα ότι θα σκότωνε, αλλά μου έδωσε το όπλο και με ρώτησε: 'Ήρθες να με σκοτώσεις;'. Στη συνέχεια ρούφηξε το τσιγάρο του και έκλεισε τα μάτια. Έγινε ευάλωτος διότι γνώριζε ότι δεν μπορούσα να το κάνω. Τον αγαπούσα ακόμα και εκείνος εμένα"


Φοβούμενη ωστόσο ότι η CIA θα προσπαθούσε να την σκοτώσει εάν έμενε με τον Κάστρο, επέστρεψε στο Μαϊάμι και δεν ξαναείδε τον αγαπημένο της.
Μέχρι σήμερα, ωστόσο, η αγάπη της Λόρενζ για τον Κάστρο παραμένει δυνατή.


ΝΟΟΖ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.