# #

21 Ιουλ 2010

Mojito..........για καλο και δροσερο βραδακι

Μιλάμε, έχω κάψει εγκεφαλικά κύτταρα. Το κρανίο μου έχει μεταμορφωθεί σε ένα τεράστιο boiler, όπου βράζει η φαιά ουσία μου με λίγο λαδάκι, αλατάκι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι και μυρωδικά.
Επίσης, πάσχω από παντελή έλλειψη έμπνευσης. Θέλω να αλλάξω ανάρτηση και δεν μπορώ. Τέσσερα θέματα έχω πιάσει σε μια εβδομάδα, ούτε ένα δεν ολοκλήρωσα. Γενικώς η ολοκλήρωση θέλει δουλειά τη σήμερον ημέρα, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας....
Λοιπόν, ας δροσιστούμε λίγο. Θα δώσω τη μυστική συνταγή μου για τέλειο Mojito. Απλά αξεπέραστη. Και όποιος πιεί, θα με θυμηθεί...... με 2 απλά βηματάκια μέχρι γκόμενα ρίχνεις!
 1. Βάζουμε σε ενα ψηλό ποτήρι του νερού 2 κουταλιές του γλυκού μαύρη ζάχαρη. Προσθέτουμε 5-6 φύλλα δυόσμου και τον χυμό απο 1/2 lime και με ενα γουδοχέρι το χτυπάμε για να αναμείξουμε τα υλικά. Το μυστικο ειναι στο καλο κοπανημα... Να ποτισει η ζαχαρη με τους χυμους του δυοσμου και του lime. Γι' αυτό σε αυτό το σημείο του δίνουμε να καταλάβει. Προσοχή. Ποτήρι κοπανάμε. Το γουδοχέρι να είναι ξύλινο (υπάρχει ηλίθιος που πήγε να το κάνει με το μπρούτζινο της μάνας του).
2. Στην συνέχεια γεμίζουμε το ποτήρι με τριμμένο πάγο,προσθέτουμε 50 ml λευκό ρούμι, ανακατεύουμε και γεμίζουμε το υπόλοιπο ποτήρι με σόδα. Εγώ που είμαι ξινή προσθέτω και λίγο λάιμ ακόμη. Γαρνίρουμε με ένα κλαράκι δύόσμο.
Έτοιμοιιιιιιιιιι
Καλό και δροσερό βραδάκι               " ψειρισμενο"  απο την        ...........http://hws2.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.