# #

12 Ιουν 2015

Σοφία Σακοράφαστο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο: Αρνούμαι να ψηφίσω εναντίον της Κριμαίας!(βίντεο)

«Είμαι έντεκα μήνες σε αυτό το κοινοβούλιο και στο διάστημα αυτό έχουμε τοποθετηθεί για την Ουκρανία και τη Ρωσία όσο για κανένα άλλο ζήτημα.
Συγχαίρω τον εισηγητή γιατί κατάφερε επάξια να παρουσιάσει το πιο ψυχροπολεμικό κείμενο που έχω δει.
Διαβάζοντας το αναρωτήθηκα αν πρόκειται για έκθεση γραμμένη και διαμορφωμένη από εκλεγμένους βουλευτές ή είναι ψήφισμα του ΝΑΤΟ.
Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας με ..αόριστες γενικόλογες εκτιμήσεις, υποθέσεις και αφορισμούς, θυμίζουν ψυχροπολεμική περίοδο.



Η τυφλή εξυπηρέτηση των γεωστρατηγικών, στρατιωτικών και οικονομικών συμφερόντων του ΝΑΤΟ, των ΗΠΑ, αλλά και συγκεκριμένων κύκλων της ΕΕ στην περιοχή, για τον έλεγχο και τις διαδρομές των ενεργειακών πόρων, με τη δαιμονοποίηση μιας μόνο χώρας, χωρίς ίχνος αυτοκριτικής και κριτικής για τις πολιτικές των συμμάχων σας, ερμηνεύεται από τη κατάληξη.


Προβάλλετε την ανάγκη στρατιωτικής ισορροπίας στην περιοχή και ζητάτε την ενίσχυση του ρόλου του ΝΑΤΟ και την αύξηση των στρατιωτικών κονδυλίων από τα κράτη μέλη. Φυσικά σε βάρος των κοινωνικών δαπανών και της κοινωνικής συνοχής.


Η κάθετη άρνησή μου στο ψήφισμα είναι η ελάχιστη υποχρέωσή μου στους ψηφοφόρους μου»



1 σχόλιο:

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.