# #

27 Ιουν 2013

ΤΙ ΣΚ@ΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ...... ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ‏



Αυτή τη ... δουλειά κάνει!


Κι αυτή τη ..δουλειά κάνει...


Κι αυτή τη... δουλειά κάνει... 


Κι αυτή τη... δουλειά κάνει...
Πόπη Σουφλή 

Τον αλλοδαπό που πουλά λαθραία στο κεντρο της πολης... ΔΕΝ τον κυνηγάς.
Την αλλοδαπη που εκπορνευεται στο κεντρο της πολης ... ΔΕΝ την κυνηγάς.
Το "αλοδαπάκι" που ζητιανεύει στο κεντρο της πολης ... ΔΕΝ το κυνηγάς.

Τον εμπορο που πασάρει ναρκωτικα στο κεντρο της πολης ...ΔΕΝ τον κυνηγάς.
Την ψευτοζητιανα που εχει ποτησει ναρκωτικα το βρεφος που φερει αγκαλια στο κεντρο της πολης....ΔΕΝ την κυνηγας.

Τον "μπραβο" που τσαλακωνει τον καθε φουκαρα που επνιξαν τα χρεη ... ΔΕΝ τον κυνηγας.
Τον κλεφτη που φερει βιογραφικο βουλευτικης ασυλιας...ΔΕΝ τον κυνηγας.
Τον φονιά που κρυβεται πισω απ την ταμπελα της πολυεθνικης ή της τραπεζας... ΔΕΝ τον κυνηγας.
Και αλλους ΠΟΛΛΟΥΣ που Δ Ε Ν τους ΚΥΝΗΓΑΣ......



Οσες φορες ομως σε ρωτησα: Καλα μωρε, χτυπας τον γερο που διαδηλωνει για τα χαπια του? Μου απαντας " την δουλεια μου κανω"
Οσες φορες ομως σε ρωτησα: Καλα μωρε, χτυπας τον νεο που διαμαρτυρεται για το μελλον του? Μου απαντας " την δουλεια μου κανω"
Οσες φορες ομως σε ρωτησα: Καλα μωρε, χτυπας την μανα που φωναζει για το γαλα που στερουν απ το παιδι της? Μου απαντας " την δουλεια μου κανω"
Οσες φορες ομως σε ρωτησα: Καλα μωρε, χτυπας τον πατερα που καταδικασαν στην παρακμη? Μου απαντας " την δουλεια μου κανω"

Τελικα ρε φιλε, εσυ με τις εξαρτησεις και τα δερματινα, ζωσμένος και αρματωμένος ισα με το λαιμό, με κράνη και ασπίδες, πιστόλια και γκλοπς.....ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΓΙΑΤΙ .... ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ.


Ανδρέας Φτίκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.