# #

14 Ιουν 2012

ΑΥΤΟ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ;




Όταν πληρώνω φόρους και χαράτσια απ τον πετσοκομμένο μισθό μου...

Όταν δεν έχω υγειονομική περίθαλψη...

Όταν τα παιδιά μου δεν παίρνουν βιβλία στα σχολεία, αλλά μαθαίνουν στα ακριβοπληρωμένα φροντιστήρια, αναγκαστικά.... 

Όταν με ληστεύουν στο δρόμο μέρα μεσημέρι... 

Όταν οι φίλοι μου φεύγουν μετανάστες...

Όταν οι γείτονές μου ψάχνουν για φαγητό στα σκουπίδια και στα συσσίτια...

Όταν οι πολιτικοί της πατρίδας μου είναι οι πιο καλοπληρωμένοι της Ευρώπης και παρ όλα αυτά κλέβουν δημόσιο χρήμα...

Όταν με απειλούν, και με ρίχνουν καρκινογόνα χημικά στις διαμαρτυρίες μου και με βαρανε...

‘Οτα με σπρώχνουν στην αυτοκτονία...

ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;

1 σχόλιο:

  1. -Όταν έπερνες τον παχυλό σου μισθό και έκανες τα γούστα σου ήταν καλά;
    -Όταν έπερνες τα εορτοδάνεια και τα διακοποδάνεια ήταν καλά;
    -Όταν ξεγελούσες τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και κέρδιζες από αυτούς ήταν καλα;
    -Όταν τα παιδιά σου πετούσαν και έσκιζαν τα βιβλία κατέστρεφαν τα σχολία και μετά σου έλεγαν στο σχολείο δεν μας μαθαίνουν τίποτα και εσύ πλήρωνες φροντηστιρια ήταν καλά;
    -Όταν εσύ λήστευες συνανθρώους σου με διάφορες δικαιολογίες για περικοπή μισθών ήταν καλά;
    -Όταν εσύ απασχολείς στην δουλειά σου μετανάστες λόγο χαμηλότερου μεροκάματου και δεν προτιμάς Έλληνες τότε γιατί οι Έλληνες να μην αναζητήσουν καλύτερη τύχη σαν οικονομικοί μετανάστες στο εξωτερικό;Τότε ήταν καλά;
    -Όταν εσύ ανάγκασες κάποιους ανθρώπους να ψάχνουν από τα σκουπίδια να σιτιστουνε τότε ήταν καλά;
    -Όταν εσύ τους ψήφησες τους έβγαλες στη εξουσία για να ωφεληθείς εσύ ή κάποιος δικός σου ήταν καλά;
    -Όταν εσύ μολύνεις το περιβάλλον και την βγάζεις λάδι ήταν καλά;
    -Όταν έσμπρωξες στη αυτοκτονία άλλους ήταν καλά;

    Τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσεις πονηρέ Έλληνα.
    Αυτό που περιγράφω ήταν το 70% των Ελλήνων.Μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ.Για όλα φταίμε εμείς και μόνο εμείς.Και τώρα πληρώνουμε το τίμημα των πράξεων μας.Καλά να πάθουμε.Και μας αξίζουν και άλλα ποιο χειρότερα.Κάντε την αυτοκριτική σας και θα δείτε.Ήσασταν άψογοι σε όλα;Αποκλείεται.Ούτε με σφαίρες.Τότε γιατί κατηγορούμε τους πολιτικούς.Αφού εμείς τους εκλέγουμε καλά να πάθουμε.Και εις τα χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.