28 Ιαν 2012
Έτσι δρούσε η «cosa nostra»
Το περίφημο βαλιτσάκι με το οποίο η ΕΥΠ έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί - υποκλέπτει χιλιάδες τηλεφωνικές συνομιλίες, έκανε πάλι το θαύμα του:
Ξεσκέπασε το μεγαλύτερο – όπως λέγεται – κύκλωμα τοκογλυφίας στη Θεσσαλονίκη, προσφέροντας στο κοινό σπαρταριστούς διαλόγους και γεμίζοντας τους τηλεοπτικούς δέκτες με εικόνες δεκάδων ευυπόληπτων πολιτών να οδηγούνται με βραχιόλια για τα περαιτέρω.
Το θέμα μάλιστα «έσκασε» – δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο – σε μια στιγμή κατά την οποία το φιλοθέαμον κοινό είχε παρουσιάσει μια… κόπωση από τη μονοθεματική ειδησεογραφία περί των διαπραγματεύσεων για το PSI και των τελεσιγράφων της τρόικας για μερικά ακόμη – και πάντως όχι τα τελευταία – μέτρα…
Το «πολυτάλαντο» κύκλωμα
Το «πολυτάλαντο» κύκλωμα
Τέλος πάντων… Οι εντυπωσιακοί και – σε πολλές περιπτώσεις – αποκαλυπτικοί διάλογοι που διέρρευσαν, βέβαια, απέχουν έτη φωτός από την απονομή δικαιοσύνης και γι’ αυτό καλό θα ήταν να κρατάμε μικρό καλάθι και να περιμένουμε μέχρις ότου δούμε σε πόσους και σε ποιους θα επιβληθούν ποινές όταν η υπόθεση θα φτάσει στα δικαστήρια.
Ας έχουμε στην άκρη έστω του μυαλού μας ότι το τεκμήριο της αθωότητας ισχύει για τον κάθε έναν από τους κατηγορουμένους.
Παρ’ όλα αυτά, μελετώντας κανείς τα στοιχεία που διακινούν οι αρχές για τη σύσταση, τη δομή αλλά και τη δράση πολλών από τους φερόμενους ως μέλη ή «εγκεφάλους» των τεσσάρων οργανώσεων, θα αντιληφθεί πως δεν πρόκειται για μια απλή συμμορία, καθώς οι εκβιαστές - τοκογλύφοι είχαν καταφέρει να απλώσουν αποτελεσματικά τα «πλοκάμια» τους σε όλο το μήκος και πλάτος της οικονομικής, πολιτικής και κοινωνικής ζωής της συμπρωτεύουσας, αλλά και της Χαλκιδικής.
Όπως απορρέει από την ογκώδη δικογραφία της υπόθεσης, οι εγκληματικές οργανώσεις ήταν 4, ενώ ανάμεσα στους 53 συνολικά συλληφθέντες βρίσκονται και οι ηγεσίες τους.
Οι ...
Αυτός - σίγουρα - το διάβασε... !!!
|
«Είχατε πει ότι το Μνημόνιο είναι ευλογία για τη χώρα. Εξακολουθείτε να το πιστεύετε (...);»,
απαντούσε:
ΗΠΑ: Συγκεντρώνουν τεράστιες δυνάμεις αθόρυβα στον Ινδικό - Ίδια εικόνα με το 2003
Μεγάλη συγκέντρωση δυνάμεων παρατηρείται στα δύο νησιά Socotra και Masirah συγκέντρωση η οποία φτάνει στα επίπεδα του 2003 όταν οι ΗΠΑ είχαν εισβάλει στο Ιράκ, και αναμένεται να έχει κορυφωθεί μέχρι τον ερχόμενο Φεβρουάριο.
ο νησί Socotra βρίσκεται στο ομώνυμο αρχιπέλαγος του Socotra –επίσης γνωστό και ως Soqotra- και είναι το μεγαλύτερο νησιά του συμπλέγματος που αποτελείται από 4 νησιά. Βρίσκεται περί τα 240 χλμ. από το Κέρας της Αφρικής και 380 χλμ. νότια από την Αραβική Χερσόνησο.
Το δεύτερο νησί Masirah βρίσκεται 95 χλμ. από την ανατολική ακτή του Ομάν έσχει πλάτος περί τα 14 χλμ. και έκταση 649 τ. χλμ.
Στα δύο αυτά νησιά, που οι ΗΠΑ διατηρούν βάσεις που είχαν χρησιμοποιηθεί ως σημεία συγκέντρωσης στρατευμάτων κατά τη διάρκεια της εισβολής στο Ιράκ το 2003 οι πληροφορίες αναφέρουν πως παρατηρείται έντονη κινητικότητα αερομεταφορών με αεροσκάφη να προσγειώνονται σε καθημερινή σχεδόν βάση, μεταφέροντας στρατεύματα από τη μεγάλη βάση που διατηρούν οι ΗΠΑ στον Ειρηνικό αυτή της Diego Garcia κάπου 3000 χλμ. πιο μακριά.
Οι εκτιμήσεις των ειδικών αναφέρουν πως στα δύο αυτά νησιά, μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα έχουν συγκεντρωθεί περί τους...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:Έκαναν αόρατο αντικείμενο και στις 3 διαστάσεις! Δείτε το Βίντεο
Ένα σημαντικό επιστημονικό βήμα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας "αορατότητας", έκαναν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τέξας.
Με τη χρήση ενός νέου επαναστατικού είδους υλικών, τα πλασμονικά μετα-υλικά όπως ονομάζονται, κατάφεραν να κάνουν ένα αντικείμενο αόρατο, και μάλιστα και στις τρεις διαστάσεις!
Πρόκειται για έναν κυλινδρικό σωλήνα μήκους 18 εκατοστών, γεγονός που καθιστά ακόμξ πιο σημαντικό το επίτευγμα αφού μέχρι σήμερα το μεγαλύτερο αντιμείμενο που είχε "εξαφανιστεί" στο εργαστήριο ήταν ένας συνδετήρας.
Όσοι πάντως περιμένουν να δουν αυτό που συμβαίνει στις ταινίες του...
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
Με μεγάλη θλίψη πληροφορηθήκαμε
ότι ο Διοικητής του ΙΚΑ αποφάσισε την κατάργηση του Τοπικού Υποκαταστήματος ΙΚΑ
Λιτοχώρου.
Το Κράτος, στην προσπάθειά του να
περικόψει δαπάνες, περικόπτει τις ελπίδες των Ελλήνων της υπαίθρου, των Ελλήνων
που έμειναν στην επαρχία για να «φυλάσσουν τις Θερμοπύλες».
Ένα άψυχο και άστοργο Κράτος, που
έκοψε τις επιδοτήσεις των αγροτών, που κατάργησε τις στάσεις των αμαξοστοιχιών
του ΟΣΕ στο Δήμο μας, που έβαλε χαράτσι
ακόμα και στα...
Τι τραγούδι κι αυτό....
Στίχοι: Νατάσσα Μεσσήνη
Μουσική: Ορφέας Περίδης
Για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά
για ποια πέλαγα ουράνια άστρα μαγικά
για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά
Για ποια μακρινή πατρίδα έρμη ξενητειά
θάλασσα ουρανός μ' αστέρια πουθενά στεριά
για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά
Ποια αγάπη ποιο λιμάνι ποια παρηγοριά
θα χεις αγκαλίά το κύμα χάδι το νοτιά
για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά
Ο Τοτος και η . . . δασκαλα του!!!
|
27 Ιαν 2012
ΣΕΙΚΙΛΟΣ-ΕΥΤΕΡΠΗ: Η αρχαιότερη, ολοκληρωμένη μουσική σύνθεση
Η αρχαιότερη, ολοκληρωμένη μουσική σύνθεση (με μουσική σημειογραφία) στον κόσμο, που έχει ανακαλυφθεί, μέχρι τώρα.
“Οσον ζής φαίνου,
Μηδέν όλως σύ λυπού
Προς ολίγον εστί το ζήν
Το τέλος ο χρόνος απαιτεί”.
Πρόκειται για επιτάφια επιγραφή που ένας λυρικός ποιητής και μουσικός των ελληνιστικών χρόνων, ο Σείκιλος, αφιέρωσε στη γυναίκα του, Ευτέρπη.... πάνω σε μια μικρή στρογγυλή μαρμάρινη στήλη, χρονολογούμενη από τον 2ο αι. π.Χ. Ανακαλύφθηκε από το W. Μ. Ramsay το 1883, κοντά στις αρχαίες Τράλλεις της Μ. Ασίας.
Η στήλη χάθηκε κατά τη διάρκεια του ολοκαυτώματος της Μικράς Ασίας (1922), αλλά αργότερα βρέθηκε πάλι, σπασμένη στη βάση της.
Μια γυναίκα τη χρησιμοποιούσε ως ανθοστήλη στον κήπο της, και η βάση ήταν κομμένη οριζόντια. Σήμερα εκτίθεται στο εθνικό μουσείο της Δανίας.
Η μελωδία, αποτελούμενη από 37 νότες συνολικά και με έκταση μιας ογδόης, είναι αυτή καθαυτή πλήρης και έχει μια ξεχωριστή χάρη για μας. Όπως λέει ο Reinach, "είναι το πιο πλήρες και πιο ευανάγνωστο δείγμα της αρχαίας γραφής που έφτασε σε μας".
Το ποιητικό κείμενο της επιγραφής αποτελείται από δύο μέρη: το πρώτο, χωρίς μουσική, είναι η αφιέρωση:
"Εικών ή λίθος ειμί, τίθησί με Σείκιλος ένθα μνήμης αθανάτου, σήμα πολυχρόνιον"
[Εικόνα είμαι, παρά πέτρα· ο Σείκιλος με τοποθέτησε στη θέση της αθάνατης μνήμης, ένα μνημείο για πολλά χρόνια].
Το δεύτερο μέρος, το κύριο επιτάφιο, με μουσική, είναι ένα μικρό εγκώμιο:
"Οσον ζής φαίνου, Μηδέν όλως σύ λυπού Προς ολίγον εστί το ζήν Το τέλος ο χρόνος απαιτεί."
Όσο ζεις, φαίνου [να χαίρεσαι], Μη λυπάσαι διόλου, Η ζωή είναι σύντομη, Ο χρόνος οδηγεί στο τέλος.
Το επιτάφιο τελειώνει με τις λέξεις Σείκιλος-Ευτέρ[πη] (ο Σείκιλος στην Ευτέρπη).
Οι νότες της αρχαιοελληνικής σημειογραφίας δεν ήταν παρά γράμματα που γράφονταν πάνω από τις συλλαβές των στίχων, ενώ οι χρονικές αξίες συμβολίζονταν με κάποιες γραμμές που γράφονταν πάνω από τα γράμματα (π.χ. ένας χρόνος = καμία γραμμή πάνω από το γράμμα, δύο χρόνοι = μία παύλα πάνω από το γράμμα, τρεις χρόνοι = μια γωνία και ένας κύκλος κτλ.)
Στην παραπάνω εικόνα διακρίνονται καθαρά τα μουσικά σύμβολα πάνω από τις συλλαβές και στην κορυφή της σελίδας, η μελωδία “μεταφρασμένη” στη σημερινή δυτική σημειογραφία.
Το όνομά του.....
Η μελωδία, αποτελούμενη από 37 νότες συνολικά και με έκταση μιας ογδόης, είναι αυτή καθαυτή πλήρης και έχει μια ξεχωριστή χάρη για μας. Όπως λέει ο Reinach, "είναι το πιο πλήρες και πιο ευανάγνωστο δείγμα της αρχαίας γραφής που έφτασε σε μας".
Το ποιητικό κείμενο της επιγραφής αποτελείται από δύο μέρη: το πρώτο, χωρίς μουσική, είναι η αφιέρωση:
"Εικών ή λίθος ειμί, τίθησί με Σείκιλος ένθα μνήμης αθανάτου, σήμα πολυχρόνιον"
[Εικόνα είμαι, παρά πέτρα· ο Σείκιλος με τοποθέτησε στη θέση της αθάνατης μνήμης, ένα μνημείο για πολλά χρόνια].
Το δεύτερο μέρος, το κύριο επιτάφιο, με μουσική, είναι ένα μικρό εγκώμιο:
"Οσον ζής φαίνου, Μηδέν όλως σύ λυπού Προς ολίγον εστί το ζήν Το τέλος ο χρόνος απαιτεί."
Όσο ζεις, φαίνου [να χαίρεσαι], Μη λυπάσαι διόλου, Η ζωή είναι σύντομη, Ο χρόνος οδηγεί στο τέλος.
Το επιτάφιο τελειώνει με τις λέξεις Σείκιλος-Ευτέρ[πη] (ο Σείκιλος στην Ευτέρπη).
Οι νότες της αρχαιοελληνικής σημειογραφίας δεν ήταν παρά γράμματα που γράφονταν πάνω από τις συλλαβές των στίχων, ενώ οι χρονικές αξίες συμβολίζονταν με κάποιες γραμμές που γράφονταν πάνω από τα γράμματα (π.χ. ένας χρόνος = καμία γραμμή πάνω από το γράμμα, δύο χρόνοι = μία παύλα πάνω από το γράμμα, τρεις χρόνοι = μια γωνία και ένας κύκλος κτλ.)
Στην παραπάνω εικόνα διακρίνονται καθαρά τα μουσικά σύμβολα πάνω από τις συλλαβές και στην κορυφή της σελίδας, η μελωδία “μεταφρασμένη” στη σημερινή δυτική σημειογραφία.
Το όνομά του.....
Ψέματα...ψέματα...
~ Ψέμα ~
Μεθυσμένα στενά, χάδια φτηνά
σκόρπια φιλιά στον αέρα
μ' ένα πόνο παντού κι ένα βλέμμα τρελού
ξημέρωσε η μέρα
Κουρασμένη και συ, ναυαγός σε νησί
σε μια στάση εμβρύου κοιμάσαι
σου θυμίζω πολλά, μα το ξέρω καλά
πως σε λίγο θα με θυμάσαι
Ένα μαύρο πρωί, παίρνω μια αναπνοή
και δαγκώνω το πρώτο τσιγάρο
κάποια νύχτα τρελή, μεθυσμένος πολύ
σου' χα πει από δω θα σε πάρω
στο δικό σου βορρά, άλλη μια φορά
μες το χιόνι βουλιάζω για σένα
μα στο λέω ξανά, σου φωνάζω ξανά
η αλήθεια σου μοιάζει με ψέμα
Ένα μαύρο πρωί, πριν να φύγει η ζωή
του μυαλού μου τις πόρτες κλειδώνω
ξαφνικά μου γελάς, για το λάθος μιλάς
και στο τέλος εγώ το πληρώνω
Πριν χαθείς εντελώς σε κοιτώ σαν τρελός
και νομίζω πως κάτι θ' αλλάξει
πεταλούδα εσύ στο δικό μου νησί
που σε λίγο γι' αλλού θα πετάξει
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
Ο αρχαίος Ελληνικός μύθος της Αράχνης
Η Αράχνη ήταν κόρη του βαφέα Ίδμονα από την Κολοφώνα. Κατοικούσε στην πόλη της Λυδίας Ύπαιπα. Η υφαντική της τέχνη ήταν τόσο ξακουστή ώστε ακόμα και οι Νύμφες πήγαιναν για να θαυμάσουν τα έργα της.
Όλοι πίστευαν πως η Αράχνη είχε διδαχθεί την τέχνη της από τη θεά...
Αθηνά.
Εκείνη όμως το αρνιόταν και προκάλεσε μάλιστα τη θεά σε διαγωνισμό για να φανεί ποια υφαίνει καλύτερα.Η Αθηνά μεταμορφώθηκε σε γριά και συμβούλεψε την κοπέλα ότι ήταν ασέβεια να προσπαθεί κάποιος να αναμετρηθεί με τους θεούς. Όμως η Αράχνη δεν άκουσε τις συμβουλές της και συνέχισε να προκαλεί τη θεά. Τότε η Αθηνά πήρε την κανονική της μορφή κι ο αγώνας άρχισε.
Η Αθηνά στο υφαντό της παράστησε δυο θέματα. Το κεντρικό θέμα ήταν ο αγώνας της με τον Ποσειδώνα για την προστασία της Αθήνας. Το άλλο απεικόνιζε τέσσερις θνητούς (ένας σε κάθε γωνία του υφαντού) να τιμωρούνται γιατί είχαν τολμήσει να αναμετρηθούν με θνητούς.
Η Αθηνά στο υφαντό της παράστησε δυο θέματα. Το κεντρικό θέμα ήταν ο αγώνας της με τον Ποσειδώνα για την προστασία της Αθήνας. Το άλλο απεικόνιζε τέσσερις θνητούς (ένας σε κάθε γωνία του υφαντού) να τιμωρούνται γιατί είχαν τολμήσει να αναμετρηθούν με θνητούς.
Η Αράχνη στο δικό της υφαντό είχε παραστήσει τους έρωτες του ...
Σύντομα ο φόβος θα αλλάξει στρατόπεδο...
Να γράψω για τους Υπουργούς που δεν ξέρουν να διαβάζουν?
Να γράψω για την απόλυτη ανικανότητα όλου του πολιτικού σκηνικού να δείξει μία έστω μία στάλα γνώσης, λογικής και αξιοπρέπειας?
Για τους ανθρώπους που πέσαν σαν τα σπουργιτάκια να αρπάξουν λαχανικά και πατάτες στο Σύνταγμα?
Για τους φίλους μου που ντρέπονται να ζητάνε πια δανεικά κι εξαφανίστηκαν για να κρύψουν κάπου περήφανα τη δυστυχία τους? (σύντομα μπορεί να είμαι κι εγώ και τα παιδιά μου στη θέση τους....)
Για τη σειρά από χέρια που περιμένουν κάθε μέρα μπροστά στο μετρό (κυρίως γεροντάκια) για να μαζέψουν χαρτζιλίκι?
Για τις οικογένειες στη γειτονιά που δεν έχουν ούτε φαΐ για τα παιδιά τους και κάνουμε όλοι έρανο?
Να γράψω για όλους τους ηλίθιους, χοντρόπετσους, φαφλατάδες, βολεμένους στη σκατοζωούλα τους που τα παραπάνω θα...
Πιο εύκολα ξεπουλιέσαι, όταν δέχεσαι ψίχουλα από αυτόν που σχεδιάζει να κάνει την ζωή σου μαριονέτα...
ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ
Αδυνατώ να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι συνεργάζονται με το κράτος.
Γιατί πληρώνουν οτιδήποτε τους επιβληθεί, γιατί σκύβουν το κεφάλι.
Γιατί προσκυνούν όσα τους καταρρακώνουν την αξιοπρέπεια.
Οι πρεσβευτές του καπιταλισμού, πέταξαν τα δημοκρατικά προσωπεία και έδειξαν τα αποκρουστικά τους πρόσωπα.
Οποιαδήποτε πρόσχημα για κοινωνική\ταξική ειρήνη κατέρρευσε.
Δεν χρειαζόμαστε κανένα ...
"η αξία ενός μονόλεπτου"
Ερμείον εύρημα κατά τους αρχαίους.
Ανήκει σε όποιον το βρει. Σε όποιον σκύψει και το βάλει στην τσέπη του.
Αστραφτερό, ολοκαίνουριο προκαλούσε το βλέμμα στο ρυπαρό πεζοδρόμιο.
Στήθηκα στο απέναντι καφέ και παρακολουθούσα.
Όλοι περνούσαν βιαστικοί.
Κανείς δεν έσκυβε να το μαζέψει. Ο κόπος του να σκύψεις, η ντροπή του να σε δουν να συλλέγεις, και κυρίως η ανυποληψία του νομίσματος έκανε και τους ελάχιστους, που το παρατηρούσαν να παραιτούνται.
Ιδίως τα νέα παιδιά.
Δεν αγοράζεις τίποτε με ένα μονόλεπτο. Ούτε σε δραχμές αν το υπολογίσεις. Δεν αξίζει ούτε για νόμισμα της βασιλόπιττας. Θα φαινόταν τσιγκούνικο και ...γρουσουζιά.
Από δεκάλεπτο και πάνω βάζεις σε μια πίττα που σέβεται τον εαυτό της. Ούτε κάποια τσιγκανόπουλα που πέρασαν.
Το έπιασαν και το ξαναπέταξαν στη ντροπή του δρόμου.
Μόνο μια ηλικιωμένη.
Καλοντυμένη και χαλαρή.
Έσκυψε, προσεκτικά το σήκωσε και στοργικά το έχωσε στην τσέπη της.
Τη ρώτησα διστακτικά γιατί, κερνώντας τη καφέ.
«Είναι η ...
Η ΘΕΣΗ της ΓΥΝΑΙΚΑΣ σε ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ και ΑΘΗΝΑ
Τον τελευταίο καιρό επανέρχονται συνέχεια διάφοροι, συνήθως απολογητές για να αναμασήσουν την καραμέλα «της βελτίωσης της θέσης της γυναίκας από τον Χριστιανισμό», κάτι που είναι ένα αισχρό και παραπλανητικό ψέμα.
Θα προσπαθήσουμε να δούμε εν συντομία ποια ήταν η θέση της γυναίκας στην ελληνική αρχαιότητα μέσα από την εστίασή μας σε δύο χαρακτηριστικές και ακραίες περιπτώσεις:
Της Αθηναίας και της Σπαρτιάτισσας.
Οι υπόλοιπες Ελληνίδες ζούσαν σε ένα καθεστώς ανάμεσα στα δύο αυτά άκρα, άρα έχει σημασία η γνωριμία τους από εμάς. Αυτό που επίσης έχει σημασία, είναι να κατανοήσουμε το γιατί υπήρχε η διαφορά στην αντιμετώπισή τους από την κοινωνία, και αν αυτή η αντιμετώπιση έχει καμιά σχέση με το σήμερα.
Η καθοριστική παράμετρος της αρχαϊκής και κλασσικής εποχής είναι η δημιουργία και άνθηση των πόλεων – κρατών σε όλη την λεκάνη της Ανατολικής Μεσογείου.
Η “πόλις” είναι μία αυτοδύναμη οντότητα που ελέγχει οικονομικά και διοικητικά όλη την γύρω της ύπαιθρο, και έχει ξεχωριστά συμφέροντα από τις γειτονικές της πόλεις, αρκετές φορές μάλιστα είναι εχθρικά.
Οι διαμάχες μεταξύ των πόλεων, που ήταν κάτι συνηθισμένο, είχαν αρκετές συνέπειες στην δομή και εξέλιξη των κοινωνιών τους.
Η συνεχής ανάγκη ετοιμότητας και προετοιμασίας των κατοίκων για τον επόμενο πόλεμο, αφού η κακή του έκβαση σήμαινε συνήθως τον θάνατο των ανδρών και τον εξανδραποδισμό των γυναικόπαιδων, οδήγησε στην αύξηση της δύναμης των οπλιτών – πολιτών, που πλέον αποκτούσαν περισσότερο ενεργό ρόλο στην διοίκηση.
Με βάση αυτή την γενική λογική, οι άνδρες ως οι έχοντες την γνώση και δυνατότητα να φέρουν όπλα, αναλάμβαναν όλες τις εξωτερικές δουλειές δηλαδή να φέρουν τα προς το ζην, ενώ είχαν την διοίκηση και την ασφάλεια της πόλης, οι δε γυναίκες ανάλαβαν την ευθύνη για τις εργασίες του οίκου και την διαιώνιση της κοινωνίας τους, γεννώντας, μεγαλώνοντας και ανατρέφοντας τους επόμενους πολίτες.
Άλλη μία σημαντική παράμετρος, η θρησκεία της εποχής, δείχνει μία σαφή ισότητα ως προς την έκφραση αρσενικού και θηλυκού στοιχείου, και την αναφέρουμε μόνο και μόνο γιατί ακόμα και σήμερα, η θέση της γυναίκας επηρεάζεται ιδιαίτερα από το πώς οι θρησκείες της ερήμου που μας ταλαιπωρούν, βλέπουν το θηλυκό στοιχείο.
Όπως θα δούμε παρακάτω, αυτή η γενική εικόνα της εποχής διαφοροποιείται στις ελληνικές πόλεις κατά τόπους. Εμείς θα δούμε πως αυτή εμφανίζεται στην Αθήνα και την Σπάρτη επιδρώντας στην ζωή των γυναικών με διαφορετικό τρόπο…
Αθηναίες......
Λέτε να βγάλουν την Ελλάδα στο σφυρί;
Με τις υγείες σας!
Άντε και στην έκτη θέση ρε παιδιά…
Όχι καλά τα πήγατε! Το βουλιάξατε για τα καλά μαζί την χώρα και το κόμμα …
Το ΠΑΣΟΚ, ακόμα και με αναγωγή των αναποφάσιστων πέφτει πιο κάτω και από το ποσοστό που είχε λάβει στις εκλογές του ... 74, δηλαδή 12%!
Μπορεί πλέον να εκλέξει, περί τους 35-40 βουλευτές!
Η ΝΔ, προηγείται με ποσοστό 30,5%, ενώ δεύτερο κόμμα αναδεικνύεται η Δημοκρατική Αριστερά με 13%.
Ακολουθούν το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 12,5% για το κάθε κόμμα και στην πέμπτη θέση, κατατάσσεται το ΠΑΣΟΚ.
Πράγμα που σημαίνει ότι τα κόμματα της Αριστεράς στο σύνολο τους συγκεντρώνουν 38%!!!
Στη συνέχεια ακολουθεί ο ΛΑΟΣ, με σχεδόν το ίδιο ποσοστό με το 2009, 6%.
Οι Οικολόγοι οριακά μπαίνουν στην Βουλή με το 3%.
Ο λαός φαίνεται ότι τελικά κατάλαβε …
Ο λαός φαίνεται ότι τελικά κατάλαβε …
Οι δραχμοφονιάδες
«Ξέρω πως ποτέ δεν σημαδεύουνε στα πόδια.
Στο μυαλό είναι ο Στόχος. Το νου σου, ε;».
Το ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να καταρρέει στις δημοσκοπήσεις.
Ο Παπανδρέου είναι τουρίστας.
Οι δελφίνοι του ψυχαγωγούν τον σαλταρισμένο κόσμο λέγοντας βλακείες.
Η συγκυβέρνηση δείχνει εικόνα χάους.
Τα κόμματα που τη στηρίζουν μοιάζουν με διαλυμένη διαδήλωση.
Ο Σαμαράς ξαναβάφει ροζ τις κόκκινες γραμμές.
Ο ΛΑΟΣ κάνει μόκο για τις φωτογραφίες με τους εκβιαστές.
Ο Παπαδήμος απειλεί με παραίτηση.
Και το PSI προχωρεί, με τη Μέρκελ και τη Λαγκάρντ να απειλούν με χρεοκοπία.
Όλα ανθηρά...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)