# #

17 Μαρ 2012

Βολεμένοι και βαρεμένοι ξαναψηφίστε τους!!!


… ρε σεις, αρκετά δε με δουλέψατε;

Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από τις συνεχείς πολιτικές κολοτούμπες και το θράσος των πολιτικών να με θεωρούν κρετίνο.
Εδώ και δύο χρόνια περίπου μου λέγανε πως υπογράφοντας ένα μνημόνιο θα γλυτώναμε την πτώχευση, θα σωνότανε η πατρίδα και θα είχανε λεφτά να μου πληρώσουν τη σύνταξη.
Λέω κι εγώ ο αφελής, ας πάει ρε γαμώτο και το παλιάμπελο για να σωθεί η πατρίδα και η συνταξούλα μου.

Αμ δε! Τα μνημόνια έρχονται το ένα πίσω απ’ τ’άλλο και εκτός απ’ το παλιάμπελο και τη σύνταξή μου, μου ζητάνε και τις ακτές μας, τον ήλιο μας, τον αέρα μας μαζί με το επικουρικό μου, την ελευθερία μου,την αξιοπρέπειά μου.
Καλά αυτοί (οι Γερμανοί) τα ζητάνε, όμως τα δικά μας πολιτικά ΓΟΜΑΡΙΑ γιατί τα δώσανε;
Δεν έφτανε που (οι Γερμανοί) διέφθειραν τους πρόθυμους με τις μίζες που μοίραζαν αφειδώς και τους κάνανε πάμπλουτους εις βάρος του λαού τους μας ζητάνε τώρα και τα ρέστα;
Με ρωτήσανε αν προτιμάω τη σύνταξή ή την ελευθερία μου και τους είπα ναι; Τους είπε κανένας πως προτιμάει το μισθό του από την αξιοπρέπειά του το μέλλον των παιδιών του και τους είπε ναι;
Γιατί τα διώχνετε από την πατρίδα τους και τα στέλνετε στην ξενιτιά;
 Γι’ αυτό τα σπουδάσαμε μωρέ για να τα στείλετε εσείς με τις πολιτικές σας στο εξωτερικό γιατί εδώ δεν έχουν ελπίδα με μισθούς τρεις κι’εξήντα;
Από που αντλήσανε το δικαίωμα και κάνανε την Ελλάδα γιουσουρούμ του ξεπουλήματος και της αρπαχτής;
Δεν έχετε μωρέ μια σταλιά φιλότιμο μετά από το ΜΕΓΑΛΟ σας ΚΑΤΩΡΘΩΜΑ να φουντάρετε την Ελλάδα και να την κάνετε έρμαιο στις διαθέσεις των τοκογλύφων, να πάτε κάπου να κρυφτείτε παρέα με τις Ερινύες μπας και εξιλεωθείτε;
Εσύ πάλι κύριε Κουτρουμάνη μου που διάολο σου ήρθε η ιδέα πως για να μου δώσεις ολόκληρη τη σύνταξή μου πρέπει να σου υπογράψω πως δε θα αφήσω τη σύνταξή μου στη γυναίκα μου όταν πεθάνω;
Βρε απάνθρωπε κανίβαλε, μετά από τόσα χρόνια που υπηρέτησε με αυταπάρνηση την οικογένειά μας μεγαλώνοντας τα παιδιά μας, να μας έχει καθαρούς και καλοσιδερωμένους και το φαγητό στην ώρα του, το σπίτι πεντακάθαρο, μου λες να την αφήσω να βγει ζητιάνα στους δρόμους ή να πεθάνει της πείνας χωρίς να πάρει αυτή τη σύνταξή μου;
Αμ τ’ άλλο; Ο Αντωνάκης ενώ χόρευε καλαματιανό ξαφνικά το γύρισε σε τσάμικο. Τι τσαλιμάκια είναι αυτά, τι τούμπες είναι αυτές βρε Αντωνάκη μου;
Τι σούρθε και από αντιμνημονιακός που τράβαγες για αυτοδυναμία, το γύρισες και έγινες μνημονιακός;
 Τώρα θα καταντήσεις ζήτουλας για ψηφαλάκια και συνεργασίες με άλλους διαπλεκόμενους για να το παίξεις πρωθυπουργός;
Ντροπή σου Αντωνάκη μου!
Η Μέρκελ κάπου σας κρατάει όλους στα κιτάπια του Χριστοφοράκου και σας τραβάει το αυτί όταν της μπαίνετε στη μύτη; Γι’ αυτό μωρέ καταντήσατε κλόουν στο τσίρκο του Μπαρμπαδήμου;
Απαλλαγήκαμε επιτέλους από εκείνο το φαιδρό και ανεκδιήγητο Γιωργάκη και μας προέκυψε ο Βαγγέλαρος που δήλωνε πανευτυχής που φέρανε τους τροϊκανούς να μας σώσουν.
Βγαίνει και ζητάει ανερυθρίαστα ΣΥΓΝΩΜΗ για τις υπογραφές που βάλανε για την καρατόμηση των Ελλήνων και εκλιπαρεί να του δώσουμε πάλι την ψήφο μας για να συνεχίσει τη νεοφιλελεύθερη πολιτική που εφαρμόσανε τα δύο τελευταία χρόνια.
Βολεμένοι και βαρεμένοι ξαναψηφίστε τους!!!

1 σχόλιο:

  1. Ως επί το πλείστον τα κομματόσκυλα του δημοσίου είναι που απαρτίζουν τον κομματικό στρατό και στηρίζουν τη σαπίλα του κομματικού συστήματος,χρόνια τώρα.
    χρυσαυγίτης δημόσιος υπάλληλος δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.