# #

1 Απρ 2011

Απο τα Ελληνικα στα ...νεοελληνικα!!!


(Εκ των προσωπικών σημειώσεων του καθ. κ. Γ. Μπαμπινιώτη)

Λάβε κίναιδε   =   Πάρ' τα πούστηΌδευε εις συνουσίαν    =    Άντε γα...σουΑφόδευε εντός   =   Χέσε μέσαΛάβε τους όρχεις ημών  ..
 =   Πάρ' τα αρχίδια  μαςΕσύ εστί για το πέος   =   Είσαι για τον πούτσοΊνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου   =   Θα μου κλάσεις τα αρχίδια!Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου   =   Και με τρώγαν τα αρχίδια μου!Συνουσιάζομαι μετά του αιδοίου της μητρός σου   =   Γαμώ το μουνί  της μάνας σουΘα συνουσιασθώ μετά του οίκου σου παλαιέ κίναιδε  =  Θα σου γαμήσω το σπίτι παλιοπούστη!!!Έξω κίναιδε εκ της προχείρου οικίας  =  Oξω πούστη  απ'την παράγκα
Της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμ
α  =  Της πουτάνας  το κάγκελο!!!Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα, εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλουςΛάβε πέντε, ω αυνανιστά    (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της 
μίας χειρός)  =  Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου  =  Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα!Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις  =  Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Μη μου τους όρχεις οίδητε
   =   Μη μου πρήζετε τα αρχίδιαΤαύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστηΕυμεγέθους σωματικής διάπλασης αυνάν  =  ΧοντρομαλάκαςΧαίρετησον δι'ημάς το πλατύφυλλο δένδρον  =   Χαιρέτα μας τον πλάτανο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.