# #

18 Απρ 2017

Μελανσόν: «Εγώ δεν είμαι Αλέξης Τσίπρας»


Ο Ζαν Λικ Μελανσόν, ο υποφήφιος της Αριστεράς για την προεδρία της Γαλλίας δήλωσε «εγώ δεν είμαι ο Αλέξης Τσίπρας, δεν διαπραγματεύομαι 17 ώρες με ανθρώπους που με προσβάλλουν. Εγώ εκπροσωπώ την Γαλλία.».

Παράδειγμα προς αποφυγήν για τον Ζαν Λικ Μελανσόν ο Αλέξης Τσίπρας, αν και στο παρελθόν -πριν ο Τσίπρας γίνει πρωθυπουργός και κάνει τα αντίθετα από όσα έλεγε- Μελανσόν και Τσίπρας είχαν σχέση λατρείας και οι Γάλλοι δημοσιογράφοι χαρακτήριζαν τον Τσίπρα «Έλληνα Μελανσόν».

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε χρόνια από την ημέρα που ο Τσίπρας επισκεπτόταν το Παρίσι και -σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Μελανσόν- έλεγε πως ο Φρανσουά Ολάντ θα κινδυνεύσει να γίνει ...
Ολαντρέου.

Βέβαια, στη συνέχεια, ο Τσίπρας έγλειφε και παρακαλούσε τον Ολάντ, και λάτρεψε την Άνγκελα Μέρκελ.

Ο Αλέξης Τσίπρας έγινε όλα αυτά που κατηγορούσε και τώρα χρησιμεύει στους πρώην Ευρωπαίους συντρόφους του, για να ξεχωρίζουν την θέση τους από την δική τους.
Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν η μεγάλη ελπίδα της ευρωπαϊκής Αριστεράς αλλά αποδείχτηκε λίγος, στημένος και οπορτουνιστής, απογοητεύοντας τους πρώην συντρόφους του που πήραν αποστάσεις από αυτόν· έχουν γραφτεί δεκάδες αναλύσεις για το κακό που έκανε ο Τσίπρας -με την πλήρη υποταγή του- στα άλλα αριστερά κόμματα της Ευρώπης.
Τώρα είναι ο Μελανσόν η μεγάλη ελπίδα της Αριστεράς στην Ευρώπη, αφού είναι πολύ ανεβασμένος στις δημοσκοπήσεις.

Δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως ο Ζαν Λικ Μελανσόν θα αποδειχτεί πιο τίμιος από τον Αλέξη Τσίπρα -δεν εμπιστεύομαι κανέναν πολιτικό-, αν εκλεγεί Πρόεδρος της Γαλλίας.


Είμαι βέβαιος, όμως, πως ο Μελανσόν δεν πρόκειται να ανεχτεί τον εξευτελισμό και την ταπείνωση των Γάλλων, όπως έκανε ο Τσίπρας με τους Έλληνες.
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την άποψη του Αλέξη Τσίπρα για τις δηλώσεις του Μελανσόν.
Αλλά τώρα ο Αλέξης δεν μπορεί.
Εγκαινιάζει δρόμους και μουσεία, και τσουγκρίζει αυγά.
Τελικά, πρέπει να είναι πολύ ωραίο να μην αντιλαμβάνεσαι πόσο γελοίος έχεις γίνει και να νομίζεις ότι βρέχει, ενώ σε φτύνουν.


 https://pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.