# #

21 Αυγ 2016

Βασίλης Λεβέντης: "H νίκη της Κατερίνας Στεφανίδη αποδεικνύει περίτρανα πως πρέπει να γίνει αμέσως οικουμενική κυβέρνηση."

bolt stefanidi

Σύσσωμη η πολιτική και θρησκευτική ηγεσία της χώρας εξέφρασε τα συγχαρητήριά της στην Κατερίνα Στεφανίδη που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, σε τηλεγράφημά του αναφέρει:

«Κυρία Στεφανίδη, εθέσατε υψηλά τον πήχη και επεράσατε από πάνω του. Συμβολίζετε την Ελλάδα που πήγε ψηλά και μετά ...
έπεσε με φόρα και έφαγε τα μούτρα της. Είστε παράδειγμα δια την νέαν γενιάν, αφού αποδείξατε πως οι Έλληνες μπορούν να πετύχουν τα πάντα, αν φύγουν από την Ελλάδα και εγκατασταθούν στις ΗΠΑ. Congratulations!»

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αναφέρει:

«Συντρόφισσα Κατερίνα, έπρεπε να γίνω εγώ πρωθυπουργός για να πάρεις χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, οπότε θα δώσω πρώτα συγχαρητήρια στον εαυτό μου. Ευτυχώς που ζεις στις ΗΠΑ και δεν θα χρειαστεί να σε κάνω λοχαγό του Πυροβολικού και να σου δώσω άδεια Προ-Πο, για να έρχεται ο κάθε καθυστερημένος και να σου τα κάνει μπαλόνια. Κατερίνα, οι Ολυμπιακοί Αγώνες φεύγουν, ο ΕΝΦΙΑ έρχεται. Έχεις κάνα σπιτάκι στο Οχάιο, να σου ρίξω και σένα έναν ΕΝΦΙΑ να με θυμάσαι; Πάντα επιτυχίες!»


Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, συνεχάρη και αυτός την Κατερίνα Στεφανίδη:

«Αγαπητή Κατερίνα, όταν πήγα στη μαμά σου, την Τατιάνα Στεφανίδου για να της πω πως τα ξαναβρήκα με την γυναίκα μου, δεν μου είπε πως έχει μια κόρη που σπουδάζει στο Στάνφορντ και παλεύει με τα κοντάρια. Κατερίνα, εγώ πιστεύω πως μπορείς να περάσεις τα πέντε μέτρα χωρίς κοντάρι. Γενικά, εγώ πιστεύω διάφορα γιατί είμαι χαζό παιδί, χαρά γεμάτο. Εύγε Κατερίνα! Συγχαρητήρια Τατιάνα! Μπράβο Ρούλα!»



Ο Σταύρος Θεοδωράκης έστειλε το εξής τηλεγράφημα στην Κατερίνα Στεφανίδη:


“Γλυκό μου Κατερινάκι, θα είμαι ειλικρινής μαζί σου γιατί εγώ φέρνω αυτό το νέο και φρέσκο στην κουρασμένη, ελληνική, πολιτική σκηνή. Κατερινιώ, εγώ ήθελα να νικήσει το κορίτσι από την Νέα Ζηλανδία γιατί είναι τρελό μωρό. Τι ματάρες ήταν αυτές, τι χαμόγελο, τι συγκλονιστικός ποπός! Κάβλα ήταν το μωράκι μου. Τέλος πάντων, αφού δεν κέρδισε η θεογκόμενα από την Νέα Ζηλανδία, χάρηκα που νίκησες εσύ, κι ας είσαι κάπως χαμηλοκώλα. Τώρα αυτά είναι και τυπικά• είμαι αρχηγός ελληνικού κόμματος, τι ήθελες να σου γράψω; Να πέσεις να τσακιστείς; Θα προτείνω να μιλήσεις εσύ και οι άλλοι Ολυμπιονίκες στη Βουλή, με την ελπίδα να είστε πιο γκάου κι από εμένα. Αν θέλεις, φέρε και τη φίλη σου από την Νέα Ζηλανδία στη Βουλή, να μου την γνωρίσεις. Τι, δεν είναι φίλη σου; Τζάμπα γράφω τόση ώρα; Πάντα τέτοια Κατερινούλα!»



Ο Πάνος Καμμένος κάλεσε την Κατερίνα Στεφανίδη να πετάξουν μαζί με F-16 πάνω από το Αιγαίο και να φάνε μετά του σκασμού σε μια ταβέρνα στην Κω, 

η Χρυσή Αυγή κατηγορεί την Κατερίνα Στεφανίδη που φωτογραφήθηκε με τον σκυλάραπα Γιουσέιν Μπλοτ, 

ο Δημήτρης Κουτσούμπας κάλεσε την Κατερίνα Στεφανίδη να δώσει το χρυσό μετάλλιο στην συντρόφισσα Ισιμπάγιεβα που αποκλείστηκε δολίως από τους καπιταλιστές από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, 

ενώ ο Βασίλης Λεβέντης δήλωσε πως η νίκη της Κατερίνας Στεφανίδη αποδεικνύει περίτρανα πως πρέπει να γίνει αμέσως οικουμενική κυβέρνηση.


Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έγραψε στην Κατερίνα Στεφανίδη:

«Τέκνο μου, Αικατερίνη, ως άνθρωπος του Θεού, δεν θεωρώ πρέπον ένα κορίτσι να κυκλοφορεί ημίγυμνο μέσα στα στάδια με ένα κοντάρι στο χέρι. Με τη βοήθεια του Θεού, θα μπορούσες να πετάξεις πάνω από τον πήχη ντυμένη σαν καλόγρια. Αρκεί να το πιστέψεις. Αικατερίνη, έκανες τις νεανικές τρέλες σου, οπότε τώρα κοίτα να μετανοήσεις, να εξομολογηθείς και να βρεις κάνα παλικάρι της σειράς σου να παντρευτείς και να νοικοκυρευτείς. Εγώ πάω τώρα να δω beach volley γυναικών, γιατί μου αρέσει πολύ η στιγμή που οι αθλήτριες σκύβουν και η κάμερα κάνει ζουμ στα τουρλωτά κωλομέρια τους, ενώ αυτές κάτι δείχνουν με τα δάχτυλά τους. Ο Θεός μαζί σου!»


 http://pitsirikos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.