# #

2 Ιαν 2014

"Φίλτατε, μη λες ότι είσαι άστεγος".H πρώτη ποιητική συλλογή του Άδωνι Γεωργιάδη( του Ποιητή ,με κεφαλαίο Π)


“Κλειούς παραφερνάλια”: η πρώτη ποιητική συλλογή του Άδωνι Γεωργιάδη

Οι κοινωνικές ανησυχίες του Άδωνι περιγράφονται  στο ποίημα “Εσωτερικός διάλογος με ένα άστεγο”
 
    (…)
 
"Φίλτατε, μη λες ότι είσαι άστεγος.
Στη χώρα αυτή
κανείς δεν είναι άστεγος
κάτω από το γαλανό μας ουρανό στη σκιά της Ακρόπολης
στον ψίθυρο της Ιστορίας,
είτε μένουμε σε βίλα,
είτε μένετε σε παγκάκι...
όλους μας σκέπει η Αθηνά η Παλλάδα
κι η Παναγιά η γλυκυτάτη μητέρα μας".

http://afmarx.files.wordpress.com/2014/01/parafernalia.jpg
Δεν είναι Δημουλά, μη σας μπερδεύει η αναφορά στο παγκάκι. Ούτε Μπογδάνος είναι ούτε Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι, που κυκλοφόρησε κι αυτός ποιητική συλλογή, για να γραφτεί το όνομά του στους "Δέλτους της Ιστορίας", όπως γράφει σε άλλο του ποίημα.
Περιμένω με ενδιαφέρον να δω ποιοι θα τιμήσουν τον ποιητή στην παρουσίαση της σπονδής του στην τέχνη. Αυτή τη φορά αποκλείεται να εκπλαγώ. Όλα μια συνήθεια είναι...
 Γιώργος Αλεξάτος
 Υστερόγραφο alfavita.gr (δανεισμένο από http://afmarx.wordpress.com)
 Το βιβλίο κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Γεωργιάδη, χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, ενδεικτικό της σεμνότητας του ανδρός. Ο ποιητής γνωρίζει ότι οι αναγνώστες αργά ή γρήγορα, από στόμα σε στόμα, θα ανακαλύψουν τον κρυμμένο αυτό θησαυρό.
Το βιβλίο τιμάται μόνο 25 € .  Όσο ένα εισιτήριο για το νοσοκομείο δηλαδή, που θέσπισε για το κοινό καλό ο υπουργός μας…


 http://www.alfavita.gr

1 σχόλιο:

  1. Η Γυναίκα Που Είναι Ντυμένη Τον Ήλιο

    http://www.tlig.org/el/messages/961/

    Αγαπημένη Μου, έλα και μάθε: ποιος Με μεγάλυνε περισσότερο; Θα σου πω ποιος Με μεγάλυνε περισσότερο: η Νέα Εύα.. Ναι! Η Γυναίκα που είναι ντυμένη τον ήλιο, με το φεγγάρι κάτω από τα πόδια της και στο κεφάλι της στεφάνι με δώδεκα αστέρια.1 Επειδή Εγώ, που δημιούργησα τον ουρανό, τη γη, τη θάλασσα κι όσα υπάρχουν σ' αυτά,2 την τοποθέτησα πάνω από όλα αυτά.3 Η Βασίλισσα του Ουρανού βρίσκεται πάντα δίπλα στο Θρόνο του Υψίστου. Όσο απέχει ο ουρανός από τη γη είναι το μεγαλείο του Ονόματός Της, του Ονόματός Της που περιβάλλεται με φως. Όλος ο κόσμος ας γονατίσει μπροστά σε Εκείνη που έχει τον Ιερό Τίτλο: Μητέρα του Θεού. Στα παρθενικά της σπλάχνα, Με δόξασε με το να δεχθεί Εμένα, τον Άμωμο Αμνό, προσφέροντας ένα ιερό για το Ιερό. Έλα να ψάλλεις προς τιμήν Της ένα νέο ύμνο. Όλοι οι κάτοικοι της γης ας τιμήσουν την Άμωμη Καρδιά της, το Θυσιαστήριο μέσα στο οποίο συνελήφθην και έγινα Θεάνθρωπος. Κανείς δεν Με δόξασε όπως η Γυναίκα που είναι ντυμένη τον ήλιο. Ναι! είναι τόσο εξαίσια ωραία μέσα στην τέλεια Αγάπη Της που τα νησιά, τα βουνά, οι λόφοι, οι κοιλάδες και οι πηγές, όλα υποκλίνονται στο διάβα Της. Και σήμερα όπως χθες, όταν η Ωραιότερη Αγάπη διαβαίνει τη γη, συνοδευμένη από τους Αγγέλους Μου που δεν παύουν με τα μάτια τους να θαυμάζουν την Θαυμαστή, την Αγιωτέρα των Παρθένων, εκστατικοί μπροστά στο Κάλλος του Αριστουργήματος του Πατέρα Μου, όταν διαβαίνει τη γη, μεσολαβεί στοργικά και αποκρίνεται στις παρακλήσεις σας. Ακούστε Με: η Ιερή Μου Καρδιά είναι ο ουρανός σας, δημιουργία - η Ιερή Μου Καρδιά που τόσοι από σας αρνούνται και περιφρονούν, είναι ο Ουρανός σας, ο Παράδεισός σας, η Βασιλεία σας, το Μερίδιό σας, το Αναπαυτήριό σας για την αιωνιότητα. Πλησιάστε λοιπόν αυτήν την Καρδιά που σας αγαπάει τόσο και θα σκορπίσω, από την Καρδιά Μου στην καρδιά σας, αμέτρητες ευλογίες για να μετατρέψω την ψύχη σας σε ένα φιλντισένιο πύργο, σε έναν ουρανό για Μένα μόνο. Πώς μπορεί κανείς να αμφιβάλλει για την Αγάπη Μου; Αχ, αγαπημένοι, κάθε φορά που αμφιβάλλετε για την Αγάπη Μου, ο ήλιος σκοτεινιάζει από τη θλίψη Μου... Σήμερα θέλω να σας αποκαλύψω, από τη μεγάλη Μου Αγάπη, την Καρδιά της Μητέρας σας.4 "5 Ω, αριστούργημα του Πατέρα Μου! Υπέροχο αριστούργημα του Γιαχβέ! Νύμφη του Αγίου Μου Πνεύματος! Λαμπρή Μου Τράπεζα! Η Καρδιά Σου, αγαπημένη των Αγαπημένων,6 είναι ενωμένη με την δική Μας! Η Καρδιά Σου είναι ο περιφραγμένος Μου κήπος, μια σφραγισμένη πηγή. Η Καρδιά Σου είναι Πηγή που κάνει εύφορους τους κήπους. Η Καρδιά Σου, ω Λατρευτή, είναι ο Θρόνος Μου που πάνω του τιμήθηκα. Καρδιά της Καρδιάς, την οποία έστεψα ενώπιόν Μας και ενώπιον όλης της ουράνιας αυλής Μου. Πώς μπορεί οποιοδήποτε πλάσμα Μου να απαρνιέται την Καρδιά Σου;7 Εσύ, η Κιβωτός της δύναμης, όλη περιβεβλημένη με αρετές, το Νέο Μου Άσμα,8 η Άρπα Μου, το Οχύρωμά Μου, Εσύ που σαγηνεύεις τον Ποιητή του ουρανού και της γης με το μεγαλείο Σου, Εσύ που στέκεσαι δίπλα Μας, στέκεσαι πολύ κοντά σε όσους Σε επικαλούνται. Κι όμως, πώς μπόρεσε ο άνθρωπος να πέσει τόσο χαμηλά και να πάρει το απατηλό μονοπάτι να απαρνηθεί την Καρδιά Σου;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.