# #

18 Μαρ 2013

Για μια λαγάνα και λίγες ελιές

2 σχόλια:

  1. αγαπητε Αριστοφανη,

    εζησα απο μικρος σε σκληρες οικονομικες συνθηκες. ΟΜΩΣ αυτην την ¨ξευτιλα" δεν θα την ενεκριναν ουτε οι φτωχοι γονεις μου, ουτε, κατα μειζονα λογον, εγω. Μου θυμιζει ΡΑΓΙΑΔΕΣ πρωτης κατηγοριας. Αντι να διεκδικησουν την ζωη που τους κλεβει η εβραιλα του πασοκ, ζητιανευουν μια[1] λαγανα!!!!!!!!
    τα τελευταια 3 χρονια διαπιστωσα αυτο που υποπτευομουν επι χρονια, ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ! λυπαμαι, βαρεθηκα...

    να εισαι καλα Αριστοφανη,
    εγω θα συνεχισω τον δρομο μου χωρις αυτους...

    ΞΕΥΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε γω θα το κανα Αμφιτρύωνα...Υπάρχουν και τρόποι αντίδρασης και δεν είναι μόνο το ΠΑΣΟκ, ειναι και η ΝΔ και η ΔΗΜΑΡ και το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη...Μέχρι στιγμής βέβαια , διότι οι προδότες σ αυτή τη χώρα δεν τελειώνουν

      Διαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.